۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۷:۲۷

اسلامشهری ها در عمود ۸۶۸ موکب ویژه کودکان راه اندازی کردند

اسلامشهری ها در عمود ۸۶۸ موکب ویژه کودکان راه اندازی کردند

اسلامشهر- اسلامشهری ها نیز همگام با دیگر عاشقان امام حسین(ع) در ایام اربعین به زائران حسینی خدمت رسانی می کنند و در عمود ۸۶۸ مسیر نجف-کربلا موکب ویژه کودکان راه اندازی کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، دارالقرآن سازمان فرهنگی شهرداری اسلامشهر در عمود ۸۶۸ مسیر نجف-کربلا ویژه کودکان راه‌اندازی کرده است.

موکب تخصصی کودک و نوجوان «رقیه بنت الحسین (ع)» برای دومین سال متوالی، از ۲۵ مردادماه در عمود ۸۶۸ در مسیر نجف- کربلا در دو نوبت صبح و عصر، پذیرای بیش از هزار زائر کوچک از سنین ۴ تا ۹ سال در روز بود.

پرده‌خوانی داستان حضرت رقیه (س)، اجرای برنامه فرهنگی مذهبی عمو فغانی و نوید، برگزاری مسابقه، ایستگاه نقاشی کاربرگ‌های اربعینی، اجرای گروه‌های سرود میعاد و تسنیم، اهدای سربند منقش به نام مبارک امام حسین (ع) و حضرت رقیه (س)، ایستگاه عکاسی و استقرار شهربازی سیار عناوین برخی از برنامه‌های تدارک دیده شده جهت اجرا در این موکب بوده است.

شهربازی از دیگر قسمت‌های متفاوت و خاص موکب کودکان بود، که با استقبال خانواده‌ها به‌ویژه کودکان و نوجوانان روبه‌رو شده و دارای وسایل مختلف بازی از قبیل؛ ترامپولین، استخر توپ‌های رنگی، سرسره بادی، مارپله، پازل مکعبی، شوت دارت و.... بوده است.

کد خبر 6205855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha