۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۹:۵۸

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس:

فرصت خدمت به مردم برای دولت فراهم است

فرصت خدمت به مردم برای دولت فراهم است

شیراز- نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: گوی و میدان امروز در اختیار دولت است و فرصت خدمت به مردم برای دولت چهاردهم فراهم شده است که امیدواریم از این فرصت استفاد شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم عزیزی گفت: با همراهی کامل مجلس در رأی اعتماد به وزرا، انتظار می‌رود دولت نیز در مسیر خدمت به مردم و تحقق وعده‌ها حرکت کند.

وی ادامه داد: اعتماد کلیت مجلس به وزرا فرصتی برای دولت به منظور اثبات وعده‌ها و تحقق آن می‌باشد تا با هم افزایی و به دور از سیاسی کاری، در مسیر خدمت به مردم حرکت نمود.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس رأی اعتماد کامل به وزرای دولت را نشانه عدم پای بندی به تشکیلات سیاسی ندانست و افزود: این اعتماد برای دولت یک سرمایه محسوب می‌شود تا با نگاهی منطقی، هوشمندانه و به دور از زد و بندهای سیاسی، مسائل اصلی و مهم مردم را دنبال کند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: دولت چهاردهم امروز باید با کار، تلاش و پرهیز از حواشی به ویژه در وزارت خانه‌ها، به وعده‌های خود عمل کند چراکه مردم و نمایندگان آنها در مجلس منتظر تحقق این وعده‌ها می‌باشند.

عزیزی افزود: گوی و میدان امروز در اختیار دولت است و فرصت خدمت به مردم برای دولت چهاردهم فراهم شده است که امیدواریم از این فرصت استفاده شود.

کد خبر 6205926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha