۳ شهریور ۱۴۰۳، ۲۰:۵۱

فرماندار ارومیه:

۲۲۱ طرح هفته دولت در ارومیه افتتاح و کلنگ زنی می شود

۲۲۱ طرح هفته دولت در ارومیه افتتاح و کلنگ زنی می شود

ارومیه - فرماندار ارومیه گفت: در هفته دولت در سال جاری ۲۲۱ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۳۸ هزار و ۱۴۴ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامحسین عماری عصر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح ۲۱۷ پروژه و کلنگ‌زنی ۴ پروژه در شهرستان افزود: پروژه‌های عمرانی شهرستان شامل ۱۸۲ پروژه افتتاحی با اعتباری بالغ بر ۱۳ هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال و پروژه‌های کلنگ زنی شامل ۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶,۰۴۶ میلیارد ریال است.

وی ادامه داد: از شاخص ترین پروژه‌های عمرانی قابل افتتاح در شهرستان می‌توان به پروژه آبرسانی به شهر ارومیه با هزینه کرد اعتباری به مبلغ ۷۲۲ میلیارد ریال توسط شرکت آب منطقه‌ای و پروژه گازرسانی به روستاهای شهرستان ارومیه با هزینه کرد ۷۳۰ میلیارد ریال توسط شرکت گاز استان و احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای بادکی با اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال توسط اداره کل ورزش و جوانان استان و پروژه‌های اجرای طرح هادی روستایی در روستاهای شهرستان ارومیه با هزینه کرد بالغ بر ۷۴ میلیارد ریال توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اشاره کرد.

عماری افزود: پروژه‌های عمرانی شاخص کلنگ زنی به احداث خط ۴۰۰ کیلوولت توسط شرکت توزیع برق منطقه‌ای استان با اعتباری بالغ بر ۵,۸۰۰ میلیارد ریال و پروژه‌های احداث انبار غذا و دارو و احداث خانه بهداشت قورت تپه ارومیه با اعتباری بالغ بر ۲۴۶ میلیارد ریال توسط دانشگاه علوم پزشکی است.

فرماندار گفت: پروژه‌های اقتصادی شهرستان نیز شامل ۳۵ پروژه اقتصادی قابل افتتاح با اعتباری بالغ بر ۱۳,۷۹۷ میلیارد ریال و پروژه‌های کلنگ زنی این حوزه شامل یک پروژه با اعتباری بالغ بر ۵ هزار میلیارد ریال است که در مجموع برای ۶۸۹ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

عماری ادامه داد: از شاخص ترین پروژه‌های اقتصادی قابل افتتاح در شهرستان می‌توان به پروژه تولید انواع کنسانتره میوه تازه_ پوره میوه و سبزیجات_ رب گوجه فرنگی با هزینه کرد اعتباری به مبلغ ۴,۰۰۰ میلیارد ریال و پروژه کشتارگاه مرغ با هزینه کرد اعتباری به مبلغ ۲,۰۰۰ میلیارد ریال و پروژه یک شرکت تولید لایه استرچ از پلی اتیلن با هزینه کرد اعتباری به مبلغ ۵۷۴ میلیارد ریال می‌توان اشاره کرد.

کد خبر 6206002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha