۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۴۸

شهردار آبدان:

بوستان مادر شهر آبدان در هفته دولت افتتاح می شود

بوستان مادر شهر آبدان در هفته دولت افتتاح می شود

بوشهر- شهردار آبدان با اشاره به اینکه بوستان مادر شهر آبدان یکی از پروژه‌های شاخص شهرداری در سال جاری است، گفت: مراحل پایانی این پروژه درحال انجام است و در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعیسی حسینی صبح یکشنبه در بازدید معاون عمرانی استاندار و مسئولان شهرستان دیر از روند آماده سازی بوستان مادر شهر آبدان با اشاره اینکه پارک مذکور یکی از پروژه‌های شاخص شهرداری در سال جاری است، بیان کرد: با توجه به اینکه یکی از وظایف شهرداری‌ها توجه به نیاز عموم مردم است و سه محله مجاور این پارک فاقد هر گونه فضای سبز بودند، شهرداری و شورای شهر آبدان با این نگاه اقدام به ساخت این پارک عمومی برای همشهریان با قابلیت استفاده برای افراد کم توان و سالمند با اعتباری بالغ بر ۳۰,۰۰۰ میلیون ریال در فضایی به مساحت بیش از ۶ هزار مترمربع کرد.

وی این پروژه را یکی از پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت عنوان کرد و گفت: مراحل پایانی آن در حال انجام است و در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

معاون استاندار نیز ضمن ابراز رضایت از روند اجرای این پروژه، توجه و نگاه ویژه شهرداری و شورای اسلامی شهر آبدان به سالمندان و معلولان را در اجرای این پارک گامی ارزشمند عنوان کرد.

در ادامه از روند تکمیل و آماده سازی کتابخانه عمومی شهر نیز بازدید شد و مسائل و مشکلات و نواقص این پروژه مورد بررسی قرار گرفت و تسریع در روند آماده سازی جهت بهره برداری آن در اسرع وقت مورد تاکید قرار گرفت.

کد خبر 6206414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha