۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۰۹

دونالد ترامپ:

بمب‌ها در همه‌جای خاورمیانه فرو می‌ریزند

بمب‌ها در همه‌جای خاورمیانه فرو می‌ریزند

ترامپ گفت در حالی‌که بمب‌ها در سرتاسر خاورمیانه فرو می‌ریزند و دنیا در آستانه جنگ جهانی سوم قرار دارد، «جو خواب‌آلود» در تعطیلات به‌سر می‌برد و «هریس کمونیست» مشغول کارزار انتخاباتی خود است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا و نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور در شبکه اجتماعی شخصی خود موسوم به «تروث سوشال» نوشت: بمب‌ها در هر جای خاورمیانه فرو می‌ریزند، پس چه کسی آنجا به نیایت از ما در حال مذاکره است؟

ترامپ در ادامه پیام خود افزود: این شرایط در حالی است که جو خواب‌آلود در کالیفرنیا در تعطیلات به‌سر می‌برد و «کامالا هریس کمونیست» هم مشغول کارزار انتخاباتی خود است.

رئیس‌جمهور سابق آمریکا با اشاره به تحولات خاورمیانه بار دیگر تأکید کرد: اجازه ندهیم جهان شاهد جنگ جهانی سوم باشد، چرا که تمام امور به این سمت پیش می‌رود.

کد خبر 6206717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ۰۶:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
      0 0
      واژه جعلی خاورمیانه پس از جنگ جهانی دوم و توسط غربی ها به وجود آمد تا با استقرار صهیونیست ها در فسطین به مرور زمان آسیا را به اروپا الحاق کنند . ولی کور خواندن به زوی قبیله لعنت یعنی صهیونیست ها زودتر از موعد می میرد .