سخنگوی کابینه نتانیاهو:

۳۰۰ موشک و پهپاد حزب‌الله به سمت «اسرائیل» شلیک شد

۳۰۰ موشک و پهپاد حزب‌الله به سمت «اسرائیل» شلیک شد

سخنگوی کابینه رژیم صهیونیستی ضمن تشکر از دولت آمریکا به‌علت حمایت از این رژیم اذعان کرد که در حملات حزب الله ۳۰۰ موشک و پهپاد به سمت اسرائیل شلیک شد که برخی از آنها از مرز عبور کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، سخنگوی کابینه رژیم صهیونیستی در نشست خبری در تل آویو اذعان کرد: حزب الله بیش از ۳۰۰ موشک و پهپاد به سمت اسرائیل شلیک کرد و برخی از آنها از مرزهای ما عبور کردند.

سخنگوی کابینه صهیونیست‌ها در ادامه افزود: نتانیاهو و گالانت به ارتش دستور دادند تا برای خنثی کردن تهدید حزب الله علیه اسرائیل، حمله پیشگیرانه انجام دهد.

«دیوید منسر» ادامه داد: نتانیاهو تأکید کرد که اسرائیل به دنبال جنگ گسترده نیست، اما هرکس به ما آسیب برساند، به او آسیب خواهیم رساند.

این مقام صهیونیست بدون اشاره به خسارت‌های ناشی از حملات حزب الله مدعی شد: بیش از ۴۰ سکوی پرتاب موشک حزب الله را هدف قرار دادیم و هزاران موشک آنها را منهدم کردیم.

سخنگوی کابینه نتانیاهو همچنین گفت: ما وزیر دفاع آمریکا را در جریان آخرین تحولات امروز قرار دادیم و از دولت آمریکا به خاطر ایستادن در کنار اسرائیل تشکر می‌کنیم.

کد خبر 6206770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
      0 3
      ولی یه دونه اش هم به زمین نرسید
      • ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
        4 0
        تو دیدی قبول نیست..آخه از کجا آنقدر مطمئنی نابغه مگه تو اونجا بودی?
      • جواد IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
        1 0
        اتفاقا شما را در فیلمی مشاهده کردیم و سوالی پیش آمد آنجا چه می کنید حال متوجه شدیم که شما را برای شمردن موشکها به زمین اسرائیل گذاشته بوده است.موفق باشید
      • IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
        1 0
        اخبار جنگ و همینطوری منتشر میکنن دیگه نابغه،اسرائیل که مدعی است من قدرتمندترین ارتش دنیا رو دارم نمیاد بگه که آره مثلا ۱۰۰ تا سرباز من کشته شدن یا فلان پایگاهم فلان قدر آسیب دید، میگه هیچی آسیب ندید عوضش طرف مقابل و زدم درب و داغون کردم،شما بشنو باور نکن
    • غلامعلی حلواساز ۰۵:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
      0 0
      اسقاتیل انقدر کثیف و دروغگو هست که همش میگه از مرز عبور کرد بما نخورد یا یه زمین چال شد مقدار زیادیش خورده به هدف چرا بعضی چرت میگن تو از کجا میدونی که یکیش نخورد از بس به خبرای کذب گوش میدن
    • US ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
      0 0
      سهیونیست ها مثل ویروس هستند از پول و اسلحه امریکا و اروپا استفاده میکنند برای کشتن انسانها و نابودی انسانیت. امریکا را سالهاست در جنگهای بی پایان برای منافع خودشان در گیر کردند و هم پولهای مردم بیچاره امریکا و اروپا را با کلک از انها میگیرند و در سرزمین های اشغالی فلسطین خوشگذرانی میکنند.
    • ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
      0 0
      سعیونیستها هر چی میگویند دروغ است. انها همیشه تعداد کشته و زخمی شدنشان را نمیگویند یا خیلی ناچیز به مردم میگویند. راستش همینکه در ترس و وحشت و نا امنی باشند در دراز مدت بدبختند چون اقتصادشان خراب شده و مردم هم بر میگردند کشورهای خودشان.