۴ شهریور ۱۴۰۳، ۲۰:۲۳

در گفت‌وگو با مهر عنوان شد؛

برپایی غرفه زنان جبهه مقاومت در پیاده راه فرهنگی رشت

برپایی غرفه زنان جبهه مقاومت در پیاده راه فرهنگی رشت

رشت- مجری موکب مادران مقاومت گفت: موکب مادران مقاومت به مدت ۵ روز همزمان با ایام عزاداری اباعبدالله الحسین به ویژه روز اربعین برپا شده است.

سحر یوسفی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه موکب مادران مقاومت به مدت ۵ روز همزمان با ایام عزاداری اباعبدالله الحسین به ویژه روز اربعین برپا شده است، اظهار کرد: تصاویری مادران مقاومت و پوستری از معرفی کتاب مربوط به زنان مقاومت در این موکب به نمایش گذاشته شد.

وی با بیان اینکه توزیع سربند منقش به نام «حضرت زینب (س)» و برچسب گوشی به شکل غزه با عنوان کربلا طریق الاقصی صورت گرفته است، گفت: پویش عکاسی با «المان فلسطین» و پذیرایی نیز از برنامه‌های شاخص این موکب بوده است.

مجری برپایی موکب مادران مقاومت با تاکید بر نقش بانوان در جبهه مقاومت گفت: زنان جبهه مقاومت با استقامت و صبر خود در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی، واقعیت ذات پلید این رژیم را به جهانیان نشان داند و ما با بزرگداشت نام زنان جبهه مقاومت حمایت و همراهی خود را اعلام می‌کنیم

وی تصریح کرد: این موکب زیر نظر امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان همزمان با ایام اربعین در پیاده راه فرهنگی رشت برپا شده است.

کد خبر 6206906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha