۴ شهریور ۱۴۰۳، ۲۲:۲۳

فرمانده انتظامی استان بوشهر:

جزئیات انفجار گاز در بوشهر/ حادثه فوتی نداشته است

جزئیات انفجار گاز در بوشهر/ حادثه فوتی نداشته است

بوشهر- فرمانده انتظامی استان بوشهرگفت: بر اثر انفجاری که بر اثر نشت گاز در مجمع مسکونی نیروی انتظامی بوشهر رخ داد، ۶ نفر از ۱۰ تا ۱۰۰ درصد دچار سوختگی شدند که همگی در بیمارستان بستری هستند.‌

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پلیس بوشهر، سردار حیدر سوسنی گفت: شب گذشته ۳ شهریور باخبر شدیم که ساعت ۲۳:۴۷ حادثه‌ای در منازل سازمانی ۱۰۷ دستگاه رهروان ولایت فراجا بوشهر رخ داده که بی‌درنگ به آن‌جا رفتیم.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: بر اثر انفجار ناشی از نشت گاز در یک واحد از یک ساختمان چهار واحدی، انفجاری رخ داد که منجر به سوختگی و مصدومیت ۶ نفر و تخریب بخش‌هایی از ساختمان شد.

وی ادامه داد: در زمان حادثه در واحد محل حادثه یکی از همکاران ما با خانواده حضور داشتند و اعضای سه خانواده دیگر در خانه نبودند.

سردار سوسنی بیان کرد: بنا به گزارش اداره گاز و آتش‌نشانی، این انفجار بر اثر نشت گاز بود که ساختمان را به‌شدت تخریب کرد و ۶ نفر بر اثر این حادثه دچار سوختگی و جراحت به‌دلیل فروریختن آوار شدند که تا ساعت ۱۳ روز ۴ شهریور هر ۶ نفر زنده و در چند بیمارستان استان بستری هستند.

وی با بیان این‌که این حادثه‌دیدگان از ۱۰ تا ۱۰۰ درصد دچار سوختگی شده‌اند، افزود: سوختگی یکی از مصدمان ۱۰۰ درصد است، اما بنا بر اعلام پزشکان، حال دیگر زخمیان مساعد گزارش شده است.

سردار سوسنی گفت: سه نفر در بیمارستان مادر، ۲ فرزند در بیمارستان سوانح‌و سوختگی گناوه و پدر خانواده و فرزند بزرگ آن در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر بستری هستند.

وی با تأکید بر این‌که موضوع امنیتی هرگز در کار نیست، بیان کرد: که علل این اتفاق در دست بررسی است و از اداره‌های گاز، برق و آتش‌نشانی خواسته‌ایم که دوباره این حادثه را بررسی و نظر رسمی خود را اعلام کنند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر در پایان خاطرنشان کرد: فرماندهی انتظامی چهار واحد برای این خانواده‌ها آماده کرده که در آنها جاگیر شوند تا به وضعیت آنان رسیدگی شود و ما با تمام توان در کنار همکاران حادثه‌دیده خود هستیم.

کد خبر 6206952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha