۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۱۲

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

به کارگیری ۲۲۹ دستگاه ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان در اربعین

به کارگیری ۲۲۹ دستگاه ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان در اربعین

شهرکرد-مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری از جابجایی ۹ هزار و ۷۰۹ زائر در استان خبر داد و گفت: این تعداد زائر توسط ۲۲۹ دستگاه ناوگان حمل و نقل جاده‌ای جابه‌جا شده‌اند.

روح‌الله غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بیش از ۹ هزار ۷۰۰ نفر زائر اربعین توسط ناوگان حمل و نقل مسافری استان چهارمحال و بختیاری جابه‌جا شدند.

وی افزود: ۶۶ درصد از زائرانی که با ناوگان حمل و نقل مسافری چهارمحال و بختیاری به عتبات عالیات سفر کرده بودند، به استان بازگشتند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از ابتدای طرح اربعین امسال، ۵ هزار و ۲۲۹ نفر زائر توسط ناوگان حمل و نقل مسافری استان از شهرستان‌های تابعه به سمت پایانه‌های مرزی کشور اعزام شده‌اند که از این تعداد، تاکنون ۳ هزار و ۴۸۰ زائر با همت رانندگان ناوگان حمل و نقل مسافری به استان بازگشته‌اند.

غلامی مجموع جابه‌جایی زوار از مبدأ چهارمحال و بختیاری به مرز و از مرز به مقصد استان را برابر با ۹ هزار و ۷۰۹ نفر عنوان کرد و گفت: این تعداد زائر توسط ۲۲۹ دستگاه ناوگان حمل و نقل جاده‌ای جابه‌جا شده‌اند که نشان از تلاش مستمر و بی وقفه جامعه رانندگان و شرکت‌های مسافربری استان دارد.

کد خبر 6207060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha