۵ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۲۲

یک مسئول در اداره‌کل راه‌وشهرسازی استان زنجان:

قطعه ۳ پروژه چهار بانده کردن محور زنجان - بیجار در دست اجرا است

قطعه ۳ پروژه چهار بانده کردن محور زنجان - بیجار در دست اجرا است

زنجان-سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره‌کل راه‌وشهرسازی استان زنجان گفت: قطعه ۳ پروژه چهار بانده کردن محور زنجان - بیجار در دست اجرا است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیداحمد خلیلی به پروژه چهار بانده کردن محور زنجان - بیجار اشاره کرد و افزود: محور زنجان - بیجار به عنوان یکی از پرترافیک‌ترین محورهای مواصلاتی استان زنجان است که با بهره‌برداری از آن، علاوه بر تسهیل در تردد، موجب کاهش سوانح جاده‌ای و افزایش ایمنی هم می‌شود.

سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره‌کل راه‌وشهرسازی استان زنجان با بیان اینکه قطعه سه پروژه چهار بانده کردن محور زنجان - بیجار با پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصد در دست اجرا است، گفت: قطعه ۴ این محور هم به طول ۱۱ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی حدود ۵ درصد از سال گذشته پیمان‌سپاری و در دست اجرا است.

خلیلی تصریح کرد: به منظور کاهش حجم ترافیک، افزایش سطح سرویس و همچنین ارتقا ایمنی مسیر، عملیات چهار بانده کردن محور زنجان - بیجار از سال ۱۳۸۵ آغاز شده است.

سرپرست معاونت مهندسی و ساخت ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: محور زنجان به بیجار ذیل طرح به‌سازی راه اصلی زنجان- تکاب و زنجان - بیجار با طول ۷۶ کیلومتر است که عملیات اجرایی بخش اول آن به طول ۳۵ کیلومتر حدفاصل شهر زنجان تا شهر زرین‌آباد در سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری رسیده است.

خلیلی تاکید کرد: محورهای زنجان به بیجار و زنجان به دندی جزو پروژه‌های تفویضی به این اداره‌کل نبوده و توسط شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل مدیریت می‌شود و در حال حاضر قطعه سه پروژه چهار بانده کردن محور زنجان به بیجار با پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصد و قطعه ۴ با طول ۱۱ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۵ درصد پیمان‌سپاری شده و در دست اجرا قرار دارد.

کد خبر 6207115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha