۶ شهریور ۱۴۰۳، ۷:۳۶

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر خبر داد؛

راه اندازی باغ تجربه برای دورهمی سالمندان یزدی

راه اندازی باغ تجربه برای دورهمی سالمندان یزدی

یزد- رییس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر یزد گفت: شهرداری یزد درصدد است با ایجاد باغی به نام باغ «تجربه» برای دورهمی سالمندان امید بخشی را به ارمغان آورد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شورای شهر یزد، فاطمه زارع اظهار کرد: باحضور سالمندان در باغ تجربه تا حدود زیادی اهداف کوتاه مدت برنامه‌های مرتبط با سالمندان تأمین می‌شود.

وی گفت: این باغ با فضای مناسب به منظور حضور ساعتی سالمندان کنار یکدیگر در یکی از بوستان های شهر یزد احداث خواهد شد تا این نسل گرانقدر و با تجربه بتوانند زمانی را با حضور در دورهمی هم نسل های خود با احساس خوشنودی و سرگرمی سپری کنند.

زارع تأکید کرد: همچنین لازم است بوستان های شهر جهت استفاده و حضور سالمندان مناسب سازی شود تا این نسل بدون هیچ خطری و با آسایش لازم از فضای سبز شهری بهره کافی ببرند.

رییس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: قطعأ با پیدا کردن الگوهای جدید و سرگرم کردن آنها با وجود چنین فضا هایی میتوان به کاهش زوال کمک کرد. فضا هایی همچون باغ و بوستان می‌توانند شرایطی را فراهم کنند که سالمندان کنار هم با گفت‌وگو و انتقال تجربیات سرگرمی و آسودگی خیال را برای آنها فراهم کند.

کد خبر 6207139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha