۵ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۴۳

دروس سرنوشت ساز کنکور دکتری

دروس سرنوشت ساز کنکور دکتری

در این دوره به شما آموزش می دهیم چطور متناسب با شرایط شما و با همکاری خودتان برنامه ریزی انجام دهید.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، از دروس سرنوشت ساز رشته خودتان اطلاع دارید؟ به عنوان مثال دروس امتحانی آزمون دکتری روانشناسی ۱- آمار ۲- روش تحقیق ۳- روانشناسی رشد ۴- شخصیت ۵- آسیب شناسی روانی ۶- نوروسایکولوژی هستند. متخصصان مشاوره‌ای PhdPhd.Org با بررسی کارنامه‌ی داوطلبان آزمون دکتری متوجه شدند که دروس آمار و نورو از سایر دروس میانگین درصد کمتری دارند. یعنی هر داوطلب اگر روی این ۲ درس وقت بیشتری صرف کرده و بتواند درصد بالاتری کسب کند؛ رتبه و ترازش چندین برابر بهتر خواهد شد. این دروس را دروس سرنوشت ساز می‌نامیم که برای هر رشته توسط تیم پایگاه تخصصی آزمون دکتری استخراج شده است.

دانستن امثال این تکنیک‌ها، به شما کمک می‌کند تا:

قدم‌های بهینه‌تری را بردارید.

تمام سوالات و نگرانی‌های شما رفع شود.

پاسخ این سوالات و کلی اطلاعات شگفت انگیز دیگر در این دوره وجود دارد. در این دوره به شما آموزش می‌دهیم، چطور متناسب با شرایط شما و با همکاری خودتان برنامه ریزی انجام دهید، منابعی که باید مطالعه کنید را مشخص می‌کنیم، روش و مشاوره درس خوندن را به شما نشان می‌دهیم، در رابطه با انتخاب رشته و جلسه مصاحبه به شما مشاوره می‌دهیم و ….

با مشاهده ویدئوهای آموزشی این دوره، شما بدون اتلاف وقت دقیقاً از نقطه‌ای که هستید حرکت می‌کنید و به نقطه‌ی مقصد که پذیرفته شدن در کنکور دکتری است خواهید رسید، وقت شما بسیار ارزشمند است. با تهیه این آموزش در وقت و سایر هزینه‌های خود صرفه جویی کنید!

از ویژگی‌های این دوره می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

دوره جامع فنون موفقیت در آزمون دکتری

مجموعه‌های زیادی برای مشاوره وجود دارند و کارشان راهنمایی به شماست اما ضمن مزایا، با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند که مجموع آن‌ها در تصمیم‌گیری شما برای انتخاب مشاور و راهنمای مسیر نقش دارند. به جرأت می‌توان گفت که پایگاه تخصصی آزمون دکتری PhdPhd.Org با پشتیبانی آنلاین و بروزرسانی همیشگی این دوره را ضامن قبولی داوطلبان در کنکور دکتری می‌داند.

اطلاعات بیشتر: در صفحه دوره جامع فنون موفقیت در آزمون دکتری در سامانه تعاملی آموزشی کشور دی جی فایلز قرار گرفته است.

پس از سفارش لینک دانلود برای شما نمایش داده می‌شود.

ارتباط با پشتیبانی فروش (واتساپ) ۰۹۳۰۶۴۰۶۰۵۸

اکثر داوطلبان بر این باورند که با توجه به اینکه احتمال فراموش شدن مطالب زیاد است مطالعه خود را از واپسین لحظات نزدیک به آزمون دکتری شروع می‌کنند اما با توجه به تحقیقات به عمل آمده و تجربیات رتبه‌های برتر سال‌های گذشته حافظه بلند مدت مطالب را مدت زمان بیشتری نگه می‌دارد. شما شخص توانمندی هستید که تا این مقطع از تحصیلات تکمیلی پیش رفته اید و می‌خواهید آن را ادامه دهید، پس در توانایی خود هیچ شکی نداشته باشید؛ اما چرا به این دوره نیاز دارید؟

در این دوره، فوت کوزه گری موفقیت در آزمون دکتری از زبان متخصصان پایگاه تخصصی آزمون دکتری PhdPhd.Org در یک پکیج آموزش شامل ۵۰۰ دقیقه ویدئو تهیه شده است. این پکیج بانام دوره جامع فنون موفقیت در آزمون دکتری توسط تیم متخصصان سامانه تعاملی آموزشی کشور دی جی فایز DigiFiles.org به فروش می‌رسد.

دوره جامع فنون موفقیت در آزمون دکتری

برای کنکوری درس خواندن باید نکات زیر را انجام دهید.

۱- تجزیه و تحلیل سوالات کنکورهای سالهای قبل: به عنوان گام اول و نکته حائز اهمیت است که با این کار با دید طراحان سوال آشنا می‌شوید زیرا تنها پل ارتباطی ما با طراحان سوال همان سوالات کنکورهای سالهای گذشته است.

۲- استفاده از منابع و جزوات کنکوری: معمولاً نیاز نیست برای همه درس‌ها از کتابهای رفرنس و پر حجم استفاده کرد و یا به عبارتی اصلاً نباید خود را با این کتب قطور درگیر نمود و خیلی راحت می‌توان از تجربه فردی دیگر که کلیه آن کتاب‌ها را مطالعه کرده و سپس خلاصه دقیق برداشته استفاده کرد.

۳- ترکیب جزوات و کتاب‌های رفرنس و کتاب‌های کمک آموزشی:

توصیه می‌شود ابتدا توسط جزوات، اطلاعات خود را به ۵۰ تا ۶۰ درصد برسانید و نقاط ضعف جزوات را با کتاب‌های کمکی تکمیل کنید نه اینکه آنها را کامل بخوانید. نکات و خلاصه درس کنکوری و کمک آموزشی به عنوان کمکی توصیه می‌شوند.

برای مطالعه روزانه هر درس و هر مبحث

۱- سعی کنید کار را با نگاه به تست‌های طبقه بندی همان مبحث شروع کنید و ذهن پرسشگر خود را فعال کنید (۱۵ دقیقه) به این ترتیب با نگاه به تست‌ها شما می‌توانید ارزیابی صحیحی از مطالعه آن درس بدست آورده و در همان قالب مطالعه کنید.

۲- در ادامه به یکباره شروع به مفهومی خواندن درس نکنید بلکه در ابتدا به شکل تند وسریع کل فصل آن روز را روخوانی کنید. در همین راستا ذهن پرسشگر شما پاسخ برخی از سوالات را خواهد یافت. (۱۵ تا ۲۰ دقیقه)

۳- پاسخ تست‌ها را دوباره بررسی کنید (۱۵ دقیقه)

۴- حال موقع عمقی و مفهومی درس خواندن است و کل درس را باید به شکل عمیق مطالعه نمائید. (هر چند ساعت که لازم است)

دروس سرنوشت ساز کنکور دکتری

اگر می‌خواهید در مسیر موفقیت و پذیرفته شدن قرار بگیرید، باید انتخاب‌های جدیدی در زندگی داشته باشید.
آنچه تا امروز آموخته‌اید، دیگر نمی‌تواند پاسخگوی شرایط جدید کنکور دکتری و رقبای تازه نفس شما باشد.
در دوره جامع موفقیت در آزمون دکتری اطلاعات و استراتژی‌های جدید را خواهید آموخت.

ارتباط با پشتیبانی فروش (واتساپ) ۰۹۳۰۶۴۰۶۰۵۸

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6207140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha