۲۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۴۷

معاون استاندار یزد خبر داد؛

یزد حائز رتبه اول اخراج اتباع از کشور/ پارسال ۵۰هزار نفر طرد شدند

یزد حائز رتبه اول اخراج اتباع از کشور/ پارسال ۵۰هزار نفر طرد شدند

یزد- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با تاکید بر اینکه استان یزد رتبه اول اخراج اتباع را دارد، گفت: سال گذشته ۵۰ هزار تبعه از استان یزد طرد شدند.

علی اکبر عزیزی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سال گذشته ۵۰ هزار تبعه شامل ۴۰ هزار تبعه غیرمجاز و ۱۰ هزار تبعه مجاز از استان یزد اخراج شدند که البته ۸ هزار نفر آنها دوباره بازگشته اند.

وی ادامه داد: در سال جاری نیز باید ۵۰ هزار تبعه از استان طرد شوند که تاکنون بیش از ۱۵ هزار تبعه اخراج شده اند. باید توجه داشت که اخراج اتباع یک موضوع است اما جلوگیری از بازگشت آنها هم اهمیت دارد و این منوط به اقداماتی است که در مرزهای کشور باید انجام شود.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار یزد درباره مباحث مربوط به سرمایه گذاری اتباع در استان برای دریافت اقامت نیز اظهار کرد: صدور مجوز اقامت برای سرمایه گذاران محدود بوده و هرگز دائمی نیست.

کد خبر 6207289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • خدمتگزار ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
      11 3
      یک ساعت تفکر، بهتر از هفتاد سال عبادت است.پیامبر اکرم (ص) در مورد اتباع افغانستان در ایران با احتیاط و مدیریت صحیح کاری انجام بدهید کاری نکنید که بعدا پشیمان بشوید.
    • ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
      19 4
      بزرگترین خطر برای ایران اتباع هستند
    • فاطمه بیگی FR ۰۳:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۲
      9 1
      بیشترین مهاجر غیر قانونی در زارچ واشکذر ومیبد هستن وتما سنگ فروشی‌ها و کارخانه های سنگ از این ور میگیرن صاحب کارخانه زنگ میزنن آزاد ش میکنن اینکار بدترین کار هست که کادر نیروی انتظامی انجام میده تمام کوره ها و قالیشویها وریسندگیها کارگرانشان ۷۰ درصد غیر مجاز هستن
    • IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۲
      9 1
      کمی تامل ، نصف یزد را افاغنه اشغال کردن، اکثریت مصرف نان و ..... توسط افاغنه انجام میشه
    • ب .ع IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۲
      1 0
      یه سری به میدان‌های یزد بین ساعات ۶تا ۹صبح بزنید پر از افغانها هستش و قاسم آباد از طلوع ۲۲به بعد کلا داره میشه افغانستان و املاک به هیچ عنوان با ملاکین رعایت نمیکنن و ملک رو برای پول بیشتر به افاغنه میدهند و آمار ازدواجشان هم داره بیشتر میشه ...پارک شهرداری قاسم آباد عصرها جایی برای ایرانیها نیست
    • عدالت ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۲
      1 0
      نیروی انتظامی اقتدار خودتو نشون بده مردم هم آماده همکاری هستن