۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۵۶

لیست استخرهای ایران از لحاظ کیفیت و قیمت

لیست استخرهای ایران از لحاظ کیفیت و قیمت

در ادامه می‌خواهیم در کنار مجموعه‌های آبی به لیستی از بهترین پارک‌های آبی ایران هم اشاره کنیم تا دست شما در انتخاب مجموعه‌های آبی باز باشد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، لیست بهترین استخرهای ایران از لحاظ کیفیت و قیمت یعنی لیستی جامع از بهترین استخرهای ایران که توانسته از لحاظ کیفیت و قیمت جایگاه خوبی میان مردم به دست آورند. در این میان می‌خواهیم در کنار مجموعه‌های آبی به لیستی از بهترین پارک‌های آبی ایران هم اشاره کنیم تا دست شما در انتخاب مجموعه‌های آبی باز باشد، در این صورت می‌توانید بهترین مقصد را برای تفریحات آبی خود انتخاب کنید. به لیست بهترین استخرهای موجود در کشور ایران توجه داشته باشید:

استخر برج میلاد؛ تهران

در ابتدای لیست بهترین استخرهای موجود در ایران می‌توانیم به استخر برج میلاد اشاره کنیم که توانسته کیفیت خوبی را باتوجه به قیمتی خوب ارائه دهد. امکاناتی در این استخر وجود دارد، شامل: جکوزی، سونا و سالن بدنسازی توانسته این مجموعه آبی را جزو بهترین گزینه‌های موجو در کشور ایران قرار دهد. همچنین منظره‌ای که می‌توانید از بلندای برج میلاد تهران ببینید، رفتن به استخر را بسیار جذاب می‌کند

استخر فردوس؛ قم

مجموعه آبی فردوس قم را می‌توان یکی از بهترین استخرهای شهر قم دانست که توانسته به عنوان استخرهای بلوار جمهوری قم مخاطبان بسیار زیادی را تحت پوشش قرار دهد و مقصد مناسبی برای افرادی که می‌خواهند لذت آبی را تجربه کنند باشد. از جمله امکاناتی که در این استخر وجود دارد که شامل: ماساژ ماهی، اتاق ماساژ مدرن و حرفه‌ای، استخر کودکان، بوفه و کافی شاپ، سونا خشک و بخار و آسانسور برای ورود به محوطه رختکن استخر هستند.

استخر هتل اسپیناس پالاس؛ تهران

هتل اسپیناس پالاس را می‌توانیم در دومین ردیف بهترین استخرهای کشور ایران قرار دهیم، زیرا استخری بسیار باکیفیت دارد که هم کیفیت و هم قیمت مناسبی باتوجه به امکانات مطلوب دارد. زمانی که شما به استخر هتل اسپیناس پالاس تهران می‌روید، می‌توانید منظره‌ای پانوراما از کوه‌های البرز داشته باشید که در کنار این موضوعات امکاناتی مانند: جکوزی، سونا و سالن بدنسازی در اختیار داشته باشید. برای تهیه بلیط استخر تهران می‌توانید به مجموعه اسپیناس پالاس بروید.

استخر هتل عباسی؛ اصفهان

مجموعه هتل عباسی توانسته یکی از بهترین استخرهای اصفهان را به مردم این شهر و توریست‌هایی که به این شهر تاریخی می‌روند، ارائه کند. استخر هتل عباسی منظره‌ای بسیار جالب دارد که شما می‌توانید ضمن لذت بردن از آب، از میدان نقش جهان هم لذت ببرند. مدیران این مجموعه سعی کرده‌اند که معماری این استخر را به صورت سنتی پیاده‌سازی کنند که به بافت تاریخی شهر اصفهان نزدیک‌تر باشد. در ضمن امکاناتی از قبیل: جکوزی، سونا و حمام سنتی در این استخر باکیفیت وجود دارد.

استخر هتل هما؛ مشهد

هتل هما توانسته در مجموعه خود استخر باکیفیتی جای دهد که بتواند مردم شهر مشهد را از لحاظ یک استخر باکیفیت پوشش دهد، همچنین این استخر می‌تواند مقصد مناسبی برای مراجعین و زائرین عزیز باشد. به همین دلیل شاید بتوان آن را در میان بهترین استخرهای مشهد قرارداد. زمانی که شما به این هتل می‌روید و در استخر آنجا پای می‌گذارید، می‌توانید منظره خوبی از حرم مطهر امام رضا (ع) داشته باشید. همچنین این استخر توانسته امکاناتی از قبیل جکوزی، سونا و سالن بدنسازی به مراجعین خود ارائه کند.

لیست استخرهای ایران از لحاظ کیفیت و قیمت

استخر باغ ملی؛ تهران

موقعیت مکانی این استخر در شهر تهران است که با نام استخر باغ ملی تهران شناخته می‌شود. تاریخچه این مجموعه آبی به دوران قاجار برمی‌گردد؛ یعنی بنای استخر در زمان قاجار ساخته شده است. فضای داخلی این استخر بسیار سنتی بوده و فضایی آرام و دلنشین را برای مراجعه کنندگان به ارمغان فراهم می‌آورد. شاید این استخر از دیگر محله‌های تهران مانند افسریه دور باشد، اما می‌توانید استخرهای محله افسریه تهران که دسترسی بهتری دارد را تهیه کنید و اوقات فراغت مناسبی برای خود تدارک ببینید.

استخر یزدان؛ رشت

اگر بخواهید به یکی از بهترین استخرهای رشت بروید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم تا به مجموعه آبی یزدان رشت بروید. این استخر برای مراجعین رشتی و مسافران گذرا که از شهر رشت گذر می‌کنند، بسیار مناسب است. همچنین مدیریت مجموعه این استخر را برای مسابقات شنا هم آماده کرده است. یعنی در محیط استخر سیستم داوری الکتورنیکی را هم تدارک دیده است تا شناگران بتوانند در ایزوله‌ترین و استانداردترین حالت ممکن با یکدیگر به رقابت بپردازند. همچنین امکانات دیگری که در این استخر وجود دارد که شامل: سونا خشک، سونا بخار، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، حوضچه آب سرد، آبشار و شبیه ساز باران هستند.

استخر هتل بزرگ شیراز؛ شیراز

اگر می‌خواهید یکی از بهترین استخرهای شیراز را بشناسید، قطعاً انتخاب اول شما استخر هتل بزرگ شیراز خواهد بود که در شهر بزرگ و تاریخی شیراز واقع شده است. با رفتن استخر هتل بزرگ شیراز منظره‌ای شگفت‌انگیز از باغ‌های شیراز جلوی شما نمایان خواهد شد که هر فردی را تحت تأثیر قرار می‌دهد. مدیریت مجموعه سعی کرده است تا معماری این مجموعه آبی را به صورت سنتی در بیاورد تا حس خوبی به مراجعین دست بدهد. همچنین امکانات بسیار خوبی در این مجموعه آبی قرار داده است که شامل: جکوزی، سونا، حمام سنتی هستند که توانسته‌اند رضایت بسیاری از افراد را بدست آورند.

لیست استخرهای ایران از لحاظ کیفیت و قیمت

پارک آبی آریا موج البرز؛ کرج

شاید استخر پارک آبی آریا موج البرز در اندازه بهترین استخرهای کرج نباشد، اما قطعاً می‌توان آن را در دسته بهترین پارک‌های آبی ایران دانست، زیرا توانسته امکانات بسیار خوبی برای افراد حاظر در شهر کرج فراهم آورد. شاید از زمان افتتاح این مجموعه سال‌های زیادی نگذشته باشد، اما باکیفیت مثال زدنی که به مخاطبین خود ارائه کرده، توانسته جلب رضایت زیادی بدست آورد و مقصد مناسبی برای شهروندان کرجی و مسافران رهگذر باشد.

استخر کیش؛ جزیره کیش

موقعیت مکانی این مجموعه آبی باکیفیت در شهر کیش است که می‌تواند از لحاظ کیفیت و قیمت بسیار جلب توجه کند. به این دلیل که کیفیت قابل قبولی را ارائه داده است که در کنار آن می‌توان به قیمت مناسب آن هم اشاره داشت. این مجموعه آبی در نزدیکی ساحل واقع شده است که شما می‌توانید با این منظره زیبا نسبت به آبتنی بپردازید. همچنین بسیاری از امکانات که شامل: جکوزی، سونا و پارک هستند در این استخر وجود دارند.

استخر ونک پارک؛ تهران

پارک ونک برای تمام تهرانی‌ها آشنا است و همچنین برخی از مردم ایران هم با نام این پارک آشنایی دارند، زیرا معروف است. در کنار این پارک استخر ونک پارک واقع شده است. شما با رفتن به این استخر می‌توانید از منظره فضای سبز پارک هم لذت ببرید، زیرا منظره خوبی برای مراجعه کنندگان به ارمغان آورده است. امکانات زیادی در این پارک وجود دارد که شامل: جکوزی، سونا و سالن بدنسازی را می‌توان به عنوان بهترین آن‌ها معرفی کرد. موقعیت مکانی این استخر هم توانسته دلیل بسیار موجهی باشد تا اکثر شهروندان تهران بخواهند به این مجموعه آبی بروند.

استخر هتل المپیک؛ تهران

هتل المپیک که یکی از باکیفیت‌ترین هتل‌های تهران به شمار می‌رود، در دل خودش استخری را جای داده است که بسیار منحصر به فرد است. شاید بتوان این استخر را یکی از استانداردترین استخرها دانست. این استخر سابقه برگزاری مسابقات بسیار زیادی را در کارنامه خود داشته است که همین موضوع شاید افراد را ترغیب کند که از این مجموعه آبی باکیفیت استفاده کنند. امکاناتی که در این مجموعه استفاده شده است، بسیار کامل بوده و شما نیاز به رفتن در مجموعه آبی دیگری ندارید که بخواهید نیازات خود را پوشش دهید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6207572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha