۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۳۳

با اعلام حسین رضازاده:

نواب نصیرشلال در تیم ملی وزنه‌برداری ابقا شد

نواب نصیرشلال در تیم ملی وزنه‌برداری ابقا شد

با اعلام رئیس کمیته فنی فدراسیون وزنه‌برداری نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری ابقا شد و تا مسابقات جهانی ۲۰۲۵ هدایت تیم ملی را برعهده دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین رضازاده در مورد برگزاری جلسه کمیته فنی گفت: «این نشست سه دستور جلسه داشت؛ اول مسابقات جهانی اسپانیا، دوم مسابقات آسیایی فیلیپین و سوم تصمیم در مورد سرمربی تیم ملی بزرگسالان.»

رضازاده ادامه داد: «امروز آقایان پانزوان و باقری هم در جلسه حضور داشتند. قرار بر این شد تا تیم جوانان آقایان با ترکیب کامل به اسپانیا برود و ۵ نفر از بانوان هم راهی این رقابت‌ها شوند. همچنین قرار شد برای آسیایی فیلیپین تیم نوجوان و جوانان با ترکیب کامل راهی این رقابت‌ها شوند. هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان.

رئیس کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری در خصوص ابقای نواب نصیرشلال در سمت سرمربی تیم ملی هم گفت: «این یک تصمیم جمعی بود که در کمیته فنی گرفته شد. شرایط را بررسی کردیم و عملکرد را مورد بررسی قرار دادیم. قرار بر این شد تا مسابقات جهانی ۲۰۲۵ نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی باقی بماند و پس از این رقابت‌ها و با بررسی عملکرد تصمیم نهایی گرفته شود.»

کد خبر 6207581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha