۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۵۹

همزمان با چهارمین روز از هفته دولت؛ 

۹ طرح عام المنفعه در شفت افتتاح و به بهره برداری رسید

۹ طرح عام المنفعه در شفت افتتاح و به بهره برداری رسید

شفت- همزمان با چهارمین روز از هفته دولت ۹ طرح عام المنفعه با اعتبار بیش از ۴۱ میلیارد تومان در شهرستان شفت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با چهارمین روز از هفته دولت با حضور «حسین محمدیان» معاون اقتصادی استانداری گیلان، «مهدی نقدی» فرماندار شفت و دیگر مسؤولان شهرستانی، ۹ طرح عمرانی، تولیدی، خدماتی در حوزه‌های مختلف و با اعتباری بیش از ۴۱ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

این طرح‌ها شامل مرمت و بازسازی آب بندان و بتنی کردن شبکه آبیاری و زهکشی در روستای لختکی، دو واحد طرح توسعه و بسته بندی و تورتینگ کارخانه شالیکوبی در روستاهای لختکی و برزوهندان، احداث ترانس برق و رفع مشکل ضعف برق و نصب تیرهای برق در روستای خرطوم بخش مرکزی، ۲ طرح زیر سازی و آسفالت راه روستایی دستخط محله چماچا و یک طرح کافو نوری در روستای آزادمحله چماچا با حضور مسئولان مورد افتتاح قرار گرفت.

در این روز طرح‌های فاز اول شبکه آبیاری و زهکشی به طول ۵۰۰ متر با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد تومان، مرمت و بازسازی آبندان با اعتباری ۵۰۰ میلیون تومان توسط جهاد کشاورزی و دو واحد طرح توسعه و بسته بندی و تورتینگ کارخانه شالیکوبی با اعتباری بیش از ۸ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی در روستاهای لختکی و برزوهندان افتتاح و به بهره برداری رسید.

در ادامه احداث بیش از ۵ دستگاه ترانس با قدرت ۱۰۰ کیلو ولت آمپر و نصب بیش از ۵۰ عدد تیر برق و بیش از ۳ کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی و کابل خود نگهدار با اعتباری بیش از ۴ میلیارد تومان توسط اداره برق و پروژه زیر سازی و آسفالت راه روستایی دستخط محله به خلیفان به طول ۲ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان توسط راهداری حمل و نقل جاده‌ای و پروژه زیرسازی و آسفالت راه روستایی دستخط محله چماچاء به طول ۱.۲ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط بخشداری و دهیاری روستا و یک طرح مخابراتی با اعتباری بیش از یک میلیارد تومان در روستای آزاد محله چماچا افتتاح و به بهره برداری رسید.

همچنین یک کارخانه تولیدی در شهرک صنعتی با اعتباری ۲۰ میلیارد تومان و با اشتغال ۵ نفر دائم توسط بخش خصوصی با حضور مسئولان افتتاح و به بهره برداری رسید.

کد خبر 6207584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha