۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۱۰

فرماندار بهشهر اعلام کرد؛

تزریق اعتبار ۱۰۰۰ میلیارد تومانی به سد گلورد

تزریق اعتبار ۱۰۰۰ میلیارد تومانی به سد گلورد

بهشهر -فرماندار بهشهر گفت: سد گلورد به عنوان بزرگترین پروژه استان است که زیرقوسی آن در حال اجراست و بیش از هزار و ۲۳ میلیارد تومان اعتبار در دولت گذشته تزریق شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر میرزایی بعدازظهر دوشنبه در آئین افتتاح پروژه آسفالت جاده اصلی و مواصلاتی شمال خلیل شهر به طول بیش از ۲ کیلومتر در محله کلاک اظهار کرد: رفع مشکلات از محلات مختلف سه‌ روستا از دغدغه‌های جدی دولتمردان و مسؤولان نظام است که این‌پروژه هم در راستای رفع معضلات اجرایی شد.

وی افزود: در آستانه ۵۰ سالگی انقلاب اسلامی، مجموعه کشور از نعمات انقلاب و رفاه و آرامش برخوردارند و خدمات فراوانی ارائه شد.

میرزایی گفت: همه مسؤولان در نظام‌، پای کار بودند و جانانه ایستادند و خدمات ارائه کردند تا مشکلات مناطق مختلف برطرف شود.

میرزایی گفت: زیرقوسی سد گلورد به عنوان بزرگترین‌پروژه استان مازندران در حال انجام است که بیش از هزار و ۲۳ میلیارد تومان در دولت شهید رئیسی اعتبار تزریق شد.

فرماندار بهشهر عنوان کرد: آبگیری کامل سد گلورد موجب رشد و بالندگی بیشتر در منطقه خواهد شد.

میرزایی گفت: علاوه بر ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبارات تملک دارایی در شهرستان بهشهر، با همراهی نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی از محل اعتبارات ملی بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار تزریق شد و دامنه خدمات بسیار گسترده است.

آسفالت و بهسازی معابر

غلامرضا شریعتی نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی هم در سخنانی اظهار کرد: توسعه و پیشرفت و عمران محصول نگاه امامین انقلاب و دستگیری از نقاط محروم است.

وی افزود: آسفالت و بهسازی معابر در حوزه انتخابیه با قوت در حال انجام است که بیانگر تلاش و خدمات ارائه شده در دولت سیزدهم و دولت شهید رئیسی است.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تولید پول و هزینه کرد در پروژه دشوار است، یادآور شد: با تلاش همگان و مسؤولان و کمک و اعتبارات این پروژه اجرایی شد.

شریعتی گفت: در سال جدید که مزین به پیام رهبری با عنوان "جهش تولید با مشارکت‌مردمی" است و در نظامی که نگاه امام زمان (عج) وجود دارد، نیازمند مشارکت هستیم.

کد خبر 6207607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha