منبع وابسته به نیروی دریایی یمن:

کشتی جنگی اروپایی در دریای سرخ از ترس هدف قرارگرفتن فرار کرد

کشتی جنگی اروپایی در دریای سرخ از ترس هدف قرارگرفتن فرار کرد

یک منبع وابسته به نیروی دریایی یمن تاکید کرد که یکی از کشتی‌های جنگی اروپایی قصد داشته از یک کشتی یونانی حمایت کند، اما پس از آن که خود به هدف نیروهای یمنی مبدل شده پا به فرار گذاشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، یک منبع وابسته به نیروی دریایی یمن اعلام کرد که یک کشتی جنگی اروپایی پیش از فرار تلاش کرده است مانع از حمله به کشتی یونانی «SOUNION» در دریای سرخ بشود.

این منبع تاکید کرد: این کشتی جنگی اروپایی شهپاد هجومی نخست را هدف قرار داد، بنابراین هدف حمله به سمت این کشتی جنگی تغییر کرد و با شهپاد دوم به آن حمله شد.

وی افزود: هنگامی که خدمه کشتی جنگی متوجه شدند هدف حمله به سوی آنان تغییر کرده، تصمیم گرفتند فرار کنند و خدمه کشتی سونیون را همراه خود از منطقه دور کردند.

این منبع تصریح کرد: بار دیگر به کشتی‌ها هشدار می‌دهیم که از دستکاری دستگاه‌های شناسایی خودداری کنند، زیرا این موضوع آن‌ها را در معرض هدف قرارگرفتن قرار می‌دهد.

وی تاکید کرد: کشتی‌های هدف، چه دستگاه‌های شناسایی خود را خاموش کنند و چه روشن نگه دارند، مشخص هستند. کشتی‌های دیگر در امان هستند و می‌توانند به دریانوردی در منطقه عملیاتی ما اقدام کنند.

این منبع ادامه داد: ما به توسعه توانمندی‌های خود در راستای پشتیبانی از غزه و ملت فلسطین و دفاع از کشورمان در راستای حملات آمریکا و انگلیس ادامه خواهیم داد.

گفتنی است یمن اعلام کرده که در راستای حمایت از مردم و مقاومت فلسطین اجازه نخواهد داد کشتی‌های صهیونیست یا کشتی‌هایی که مقصد آن‌ها بندرهای اراضی اشغالی است از دریای عرب و دریای سرخ عبور کنند. ارتش یمن عملیات‌های موفقیت‌آمیزی را در این چارچوب به انجام رسانده و آسیب‌های اقتصادی فراوانی را به بندرهای جنوبی اراضی اشغالی وارد آورده است. اما در مقابل، ائتلاف متجاوز آمریکایی- انگلیسی در حمایت آشکار از جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در غزه، به بهانه حمایت از دریانوردی چندین بار اراضی یمن را مورد هجوم قرار داده است.

کد خبر 6207720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مهدی عبدی IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
      11 6
      از دولتمردان ایران عزیز خواهشمندم کوچکترین دلهره ای نداشته باشید نه اسرائیل و نه آمریکا هیچ غلطی نمیتونن کنن و با یک ضربه اساسی و کارساز این حرومزاده ها رو ادب کنید
    • ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
      12 5
      باید حمایت بیشتری از این بچه شیر های شیعه یمنی انجام بشه . واقعا دهن آمریکا رو آسفالت کردند . خدا پشت پناهتون
    • محمد IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
      2 0
      بهترین کار را کرد ، پهلوان را زنده خوشست .
    • علی ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
      1 1
      کشورهای متفق علیه نئو نازی های غربی در منطقه و جهان روابط نظامی و اطلاعاتی خود را گسترش می‌دهند.
    • محمدرضا س IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
      3 2
      اراده خداست ،به سبب مومنان یمن انجام می شود ،باذن الله
    • علی اصغر IR ۰۵:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
      7 2
      درود بر ملت مقاوم یمن،خدا نگهدارشان ,آهن و نفرین خداوند بر صهیونیست های غاصب و دولت مردان غربی حامی این رژیم جنایت کار کودک کش،انشاااله شاهد پیروزی جبهه حق علیه باطل باشبم
    • ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
      2 1
      نباید می‌آمدند اینجا فرار بهترین گزینه هست
    • احد. یاحقی IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
      4 0
      واقعا این. یمن. ها. در برابر. استکبار. جهانی. آمریکا و انگلیس و فرانسه ایستادگی. می کنند. و انشاءالله پیروز. می شود. و ظلم و زور. را نابود. می کنند
    • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
      1 0
      چقدر شماها بدبخت و حقیر هستید ، این میزان حقارت از عقده های درونی تان نشات می گیرد ! آیا به غیر از شماها بنیادگرایان و دشمنان بشریت و انسانیت کسی خواهان جنگ و کشت و کشتار و خونریزی است ؟ شرم نمی کنید ؟ شیطان و پلیدی و پلشتی در درونتان نهادینه شده است ، نفرین خداوند بر شماها ، دشمنان انسانیت باد .
    • شهرزاد IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
      2 1
      درود بر شما
    • مرتضی IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
      3 1
      به خدا با وجود غرق در برنامه‌های دنیایی قلبا آماده حکم جهاد و نهایتا جنگ و شهادتم پس ایران انشالله ترسو نبوده و نیست لبیک یا خامنه ای
      • ناشناس IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
        0 1
        اروم باش داداش جوگیر نشو جنگ خاله بازی نیست
    • سیداحمد IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
      0 0
      درود وسلام خدابررزمندگان دلاور باغیرت یمن