۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۸:۵۴

فرماندار خلیل آباد اعلام کرد؛

بهره برداری از ۴۳ پروژه با ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه در خلیل‌آباد

بهره برداری از ۴۳ پروژه با ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه در خلیل‌آباد

خلیل آباد- فرماندار خلیل آباد گفت: در هفته دولت ۴۳ پروژه عمرانی و خدماتی با صرف هزینه بیش از ۱۰۰ مبلیارد تومان در خلیل آباد افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا خوشنویس عصر دوشنبه در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: ۴۳ پروژه عمرانی و خدماتی در هفته دولت با ۱۰۰ میلیارد تومان افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

افزود: از آنجا که جمعیت شهرستان اکثراً در روستاها سکونت دارند از تعداد ۴۳ پروژه امسال هفته دولت تعداد ۳۹ پروژه در روستاهای بخش ششطراز و بخش مرکزی افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت که در مجموع جمعیت شهرستان از خدمات آن برخوردار خواهند شد.

وی به اهم فعالیت‌های یکسال گذشته شهرستان اشاره داشت و گفت: افتتاح مسکن و اداره راه شهرسازی دو دستگاه مهم و ضروری شهرستان بودند که سال‌ها پیگیر تأسیس این ادارات بودیم که در ۸ ماه گذشته این ادارات تأثیر گذار در شهرستان مستقل و مستقر شدند.

وی به طرح یادگار رئیس جمهور شهید، مسکن ملی اشاره کرد و گفت: در شهرستان خلیل آباد تعداد ۶۷۹ واحد مسکونی توسط مردم و متقاضیان فونداسیون آنها اجرا شده است که بعضاً در مرحله اسکلت بندی قرار دارند.

وی ۴۲ هزار متر مربع زیر سازی و تایل فرش را در روستاها از خدمات دولت نام برد و افزود: زیرسازی و آسفالت ۵ کیلومتر از محور خلیل آباد بردسکن به پایان رسیده است.

کد خبر 6207831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha