۵ شهریور ۱۴۰۳، ۲۰:۰۶

مهلت ثبت نام در پذیرش بدون آزمون کاردانی به کارشناسی تمدید شد

مهلت ثبت نام در پذیرش بدون آزمون کاردانی به کارشناسی تمدید شد

مهلت ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش در مجموعه‌هایی که پذیرش آنها در دوره‌های  کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۳ بر اساس معدل کاردانی صورت می‌گیرد، تمدید شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیرو اطلاعیه منتشر شده در درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور در تاریخ ۲۹ مرداد ۱۴۰۳، به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر و مساعدت برای آن‌دسته از داوطلبانی که در مجموعه‌هایی که پذیرش آنها در دوره‌های‌ کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۳ براساس «معدل کاردانی» صورت می‌گیرد، برای ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده که بتوانند تا پایان روز جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳ نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

ضرورت دارد داوطلبان در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و اصلاحات مندرج در اطلاعیه های تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۳ و ۱۴۰۳/۰۵/۲۹ به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملس سنجش مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب کدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود اقدام کنند.

درضمن متقاضیانی که قبلاً ثبت‌نام خود را در این مرحله تکمیل و کدِ رهگیری دریافت کرده‌اند در صورت تمایل می توانند تا تاریخ ۹ شهریور ۱۴۰۳ نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی و کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

کد خبر 6207869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha