۶ شهریور ۱۴۰۳، ۷:۵۴

گفت و گوی مهر؛

همه جایگاه‌ها در میناب کارت سوخت اضطراری دارند

همه جایگاه‌ها در میناب کارت سوخت اضطراری دارند

بندرعباس- فرماندار ویژه میناب با بیان اینکه همه جایگاه‌های عرضه سوخت در میناب دارای کارت سوخت اضطراری هستند، گفت: همه جایگاه‌ها موظف‌اند به افراد فاقد سهمیه در کارت سوخت، سوخت اضطراری بدهند.

محمد رادمهر در حاشیه بازدید از جایگاه‌های سوخت درپهن و سندرک شهرستان میناب در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طبق تمهیدات اندیشیده شده برای جلوگیری از مشکلات احتمالی و جلوگیری از ایجاد مشکل برای افراد فاقد کارت سوخت یا شهروندانی که سهمیه سوخت آن‌ها به اتمام رسیده است، کارت سوخت اضطراری در اختیار تمام جایگاه‌های عرضه سوخت سطح شهرستان میناب قرار گرفته است‌.

وی افزود: به جایگاه‌داران تاکید شده است که حتماً بایستی حرمت مشتریان را حفظ کرده و خدمات مورد نیاز را در نهایت احترام و ضمن تکریم و برخورد مناسب ارائه کنند.

فرماندار ویژه میناب بیان کرد: از هیچ جایگاهی پذیرفته نیست که درخواست سوخت اضطراری مردم را اجابت نکند و در این راستا اولویت سوخت‌گیری برای کسانی است که در کارت سوخت شخصی آن‌ها سهمیه بنزین به اتمام رسیده باشد.

معاون استاندار هرمزگان اظهار کرد: اگر مشاهده شود و یا گزارشی مبنی بر عدم همکاری و همراهی متصدیان جایگاه با مردم دریافت شود پس از بررسی و اثبات تخلف بدون هیچ‌گونه تعارف به جایگاه‌داران متخلف برخورد خواهد شد.

کد خبر 6208040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha