۶ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۱۹

نماینده نیشابور در مجلس شورای اسلامی؛

بخش سرولایت نیشابور به شهرستان ارتقا پیدا خواهد کرد

بخش سرولایت نیشابور به شهرستان ارتقا پیدا خواهد کرد

نیشابور- - نماینده نیشابور در مجلس شورای اسلامی از ارتقای بخش سرولایت نیشابور به شهرستان با همراهی دولت در آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رستمی صبح سه شنبه در شورای اداری نیشابور اظهار کرد: بحث ارتقای بخش سرولایت به شهرستان جزو اولویت‌ها است که با همدلی و اتحاد مردم منطقه با همراهی دولت بزودی انجام خواهد شد.

وی افزود: متأسفانه عدم ارتقای بخش سرولایت به شهرستان بسیار طولانی شده است و منجر به مهاجرت مردم از آن منطقه شده و باید هر چه سریع‌تر بحث ارتقا بخش سرولایت به شهرستان انجام شود تا مهاجرت معکوس شود.

نماینده مردم نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید مقدمات ارتقای شهرستان نیشابور به استان نیشابور فراهم و همراهی دولت در این زمینه دو چندان شود تا شاهد ارتقا شهرستان نیشابور به استان باشیم و این مهم یک ضرورت برای کشور است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم خدمت رسانی به زائران پیاده امام رضا (ع) اقدامات مثبتی از سوی مردم و مسئولین اجرایی شهرستان صورت گیرد تا پذیرایی مناسبی انجام شود.

رستمی ابراز کرد: اگر اقداماتی از سوی مسؤولان شهرستان انجام می‌شود نیازمند اطلاع رسانی مناسب از طریق رسانه‌ها است تا موجب امیدآفرینی در جامعه شود.

کد خبر 6208121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha