۶ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۲۹

فرمانده انتظامی قاین خبر داد؛

ناکامی سارقان حرفه ای در فروش لوازم خانگی مسروقه در قائنات

ناکامی سارقان حرفه ای در فروش لوازم خانگی مسروقه در قائنات

بیرجند- فرمانده انتظامی قاین گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان سارقان حرفه ای در فروش لوازم خانگی مسروقه ناکام ماندند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علیرضا فولادی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به موضوع سرقت از مغازه در شهرستان قاین بیان کرد: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ پیرامون سرقت مغازه در سطح شهرستان قائنات، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان قائنات گفت: با تلاش مستمر و پیگیری پلیس آگاهی شهرستان قائنات پس از انجام تحقیقات و بررسی‌های به عمل آمده و با انجام گشت‌های هدفمند سارقان شدند.

عملیات پلیسی برای کشف اموال مسروقه

فولادی با بیان اینکه این سارقان طی عملیاتی دستگیر و اموال مسروقه نیز از مخفیگاه آنان کشف شد، ادامه داد: در بازجویی‌های انجام شده از متهمان روشن شد که این افراد مقادیری لوازم خانگی را از داخل مغازه سرقت و قصد خارج کردن این کالاها از شهرستان را داشتند.

فولادی اظهار کرد: این سارقان می‌خواستند که در فرصت مناسب نسبت به فروش لوازم مسروقه اقدام کنند که با سرعت عمل مأموران پلیس آگاهی دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی درباره یک اقدام دیگر در حوزه انتظامی شهرستان گفت: مأموران انتظامی کلانتری «۱۶ نیمبلوک» و «یگان امداد» شهرستان قائنات در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ و یک دستگاه کامیون مشکوک و خودروها را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

کشف سوخت قاچاق

وی گفت: مأموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها، ۲ هزار و ۲۶۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائنات افزود: مأموران در این خصوص ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۲ متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ فولادی از شهروندان خواست هشدارهای پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6208152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha