۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۰۷

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی خبر داد؛

کشف کالای قاچاق به ارزش ۲۴ میلیارد ریال در مرزهای آذربایجان غربی

کشف کالای قاچاق به ارزش ۲۴ میلیارد ریال در مرزهای آذربایجان غربی

ارومیه- فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی از کشف کالای قاچاق به ارزش ۲۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در نوار مرزی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمد احمدی در تشریح این خبر اظهار کرد: مرزداران این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی و تشدید اقدامات کنترلی در مرز، طی چند عملیات دقیق توانستند مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق را کشف کنند.

وی افزود: طی این عملیات‌ها مرزبانان توانستند، مقدار ۴ کیلوگرم نقره، ۷۰۰ قلم کالای پزشکی، ۶۰ کیلوگرم میوه درخت دراکون، ۶۱۲ هزار و ۸۰۰ نخ سیگار، یک هزار و ۴۸۰ بسته تنباکو، ۶۸ ثوب البسه، ۶ عدد سمعک گوش، ۷ عدد قطعات خودرو، ۸ قطعه لوازم یدکی موتور سیکلت، ۴۱ دستگاه اسباب بازی هلی شات و چند قلم کالای قاچاق دیگر را کشف و ضبط کنند.

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این کشفیات را ۲۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعلام کردند، خاطرنشان کرد: در این عملیات‌ها یک نفر متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد که با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار احمدی علت اصلی ارتکاب به این گونه جرایم را انگیزه مالی و سودجویی دانست و خاطر نشان کرد: افزایش ثبات امنیت اقتصادی و برخورد با سودجویان در برنامه مرزبانی با جدیت دنبال می‌شود که این امر در افزایش امنیت اقتصادی و اجتماعی جامعه نقش مؤثری دارد.

کد خبر 6208291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha