۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۴۹

امام جمعه دامغان:

تبیین دستاوردهای نظام یکی از حوزه های جهاد تبیین است

تبیین دستاوردهای نظام یکی از حوزه های جهاد تبیین است

دامغان - امام جمعه دامغان تبیین دستاوردهای نظام و دولت را ضروری دانست و گفت: بیان اقدامات صورت گرفته توسط مسئولان یکی از حوزه های جهاد تبیین است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد حسن رستمیان پیش از ظهر سه شنبه در مراسم افتتاح متمرکز پروژه‌های هفته دولت شهرستان دامغان به میزبانی فرمانداری خواستار بیان دستاوردهای دولت و نظام و اقدامات صورت گرفته از سوی مسئولان در استان سمنان و شهرستان دامغان شد.

وی با بیان اینکه تبیین دستاوردهای نظام به خصوص برای جوانان ضرورت دارد، افزود: بیان اقدامات و دستاوردها امید افزا است.

امام جمعه دامغان تبیین دستاوردهای نظام و دولت را ضروری دانست و گفت: بیان اقدامات صورت گرفته توسط مسئولان یکی از حوزه‌های جهاد تبیین است.

رستمیان بیان کرد: از سوی دیگر یکی از حوزه‌های جهاد تبیین بیان وعده‌ها و علل عدم عمل شدن به آنها است تا مردم در جریان مسائل و امور مرتبط با شهر و دیار شأن قرار گیرند.

وی خطاب به مسئولان دولتی در شهرستان دامغان و استان سمنان افزود: مردم ما مردم فهیمی بوده و یقیناً باید بدانند اگر وعده‌ای صورت نگرفته، دلایل آنچه بوده است.

امام جمعه دامغان در خاتمه صحبت‌های خود بیان کرد: خدمت به مردم و خدمتگزاری و حمایت حاکمیت از ایجاد اشتغال و آسایش و رفاه برای مردم، بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش مهر، امروز در دامغان ۱۱۳ پروژه عمرانی به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 6208325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha