۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۴۰

کلاهبردار حرفه ای در همدان دستگیر شد

کلاهبردار حرفه ای در همدان دستگیر شد

همدان_رئیس پلیس آگاهی استان "همدان" از شناسایی و دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ "علی اسد بیگی" در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره کلاه برداری در سطح شهر و شکایت تعدادی از شهروندان از شخصی به هویت معلوم، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: متهم با خودروهای گران قیمت و داشتن مغازه‌ای بزرگ در یکی از خیابان‌های اصلی شهر در امر خرید وفروش موادغذایی فعالیت داشته وخود را به عنوان مالک اصلی مغازه و دارای نبوغ مالی معرفی کرده بود.

سرهنگ اسدبیگی بیان داشت: وی برای ترغیب شکات به ارتباط گیری با افراد موجه پرداخته و با تبلیغات واهی و وعده سودهای وسوسه انگیز کلان از آنان می‌خواست دوستان ونزدیکان خود که مایل به سرمایه گذاری بی خطر می‌باشند را به وی معرفی کنند.

این مقام مسئول در ادامه گفت: در تحقیقات مأموران مشخص شد مغازه مذکور متعلق به شخص دیگری می‌باشد که متهم آن را اجاره کرده و فاقد هر مغازه دیگری می‌باشد و بعد از مدتی بدون اطلاع مالک مغازه شبانه آنجا را تخلیه ومتواری شده است.

وی افزود: با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی و بهره گیری از تمام ظرفیت‌های درون وبرون سازمانی مأموران توانستند محل اختفای فرد کلاهبردار را در یکی از شهرهای شمالی شناسایی کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان گفت: متهم در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی همدان در تحقیقات به ۳۴ فقره کلاهبرداری با شیوه و شگرد شرکت‌های هرمی به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال اعتراف کرد که با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

کد خبر 6208463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha