۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۳۴

فرماندار تنکابن:

۱۶۱ پروژه هفته دولت در تنکابن افتتاح می شود

۱۶۱ پروژه هفته دولت در تنکابن افتتاح می شود

تنکابن- فرماندار تنکابن گفت: همزمان با هفته دولت ۱۶۱ پروژه با ۴۴۳ میلیارد تومان در شهرستان افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حکمت داجلیری ظهر سه شنبه در مراسم افتتاح طرح‌های هفته دولت شهرستان ضمن گرامیداشت هفته دولت با بیان اینکه شهرستان تنکابن دارای ۱۸۰ هزار نفر جمعیت در زمینه بهداشت و درمان ضعیف است.

وی با بیان اینکه بیمارستان دولتی شهید رجایی تنکابن با ۱۶۰ تخت و خواب اوضاع مناسبی ندارد، افزود: بیمارستان خصوص این شهرستان هم با ۵۴ تختخواب در حال خدمات رسانی است اما پاسخگوی نیازهای مردم نیست.

نماینده عالی دولت در تنکابن ادامه داد: بیمارستان فوق تخصصی جراحی قلب باز تنکابن هم با ۲۲۰ تختخواب علیرغم تکمیل شدن ساختمان به دلیل نبود برخی تجهیزات مانند دستگاه اکسیژن ساز به بهره برداری در هفته دولت نرسید.

داجلیری اظهار امیدواری کرد: دانشگاه علوم پزشکی مازندران تجهیز این بیمارستان را با توجه به نیاز ضروری مردم منطقه به توسعه درمان، هرچه سریع‌تر به اتمام برسانند.

وی از فعالیت ۱۶ مرکز جامع سلامت و ۸۶ خانه بهداشت در تنکابن سخن گفت و افزود: این مرکز در زمینی به مساحت هزار و ۷۱۵ متر که توسط خیر بزرگوار اقای برقعه ای واگذار شد ساخته شده و ۱۳ میلیارد تومان اعتبار دولتی و ۴ میلیارد تومان اعتبار خیرین در ساخت آن هزینه شده است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خیرین نیک اندیش سیف الله نقی پور و خانم تنکابنی گفت: این دو خیر زنده یاد، در مراحل ساخت این مرکز جامع کمک بسیاری کردند.

فرماندار تنکابن همچنین از به بهره برداری رسیدن ۱۶۱ پروژه با ۴۳۳ میلیاردتومان در هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

کد خبر 6208471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • تینا IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
      0 0
      لطفا به دغدغه‌های جدی و کلیدی مردم نجیب و شریف غرب مازندران نیز رسیدگی نمایید از جمله: ایجاد کمربندی چالوس_رامسر
    • تینا IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
      0 0
      رفع دغدغه‌ها و مشکلات ایاب و ذهاب جاده ییلاقی داکوه (لیره سر) که به شدت وضع اسفناکی دارد و به علت عدم وجود زیرسازی های مطلوب و ایمن با هر بار بارش به حدی خطرناک و مرگبار می شود که باعث عواقب جبران ناپذیری می شود. خواهشمند است در این خصوص اقدامات لازم، ضروری و اساسی را مبذول فرمایید. اجرکم عندالله