۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۲۰

فرماندار فریدن:

۱۳۶ پروژه در فریدن همزمان با هفته دولت بهره‌برداری می‌شود

۱۳۶ پروژه در فریدن همزمان با هفته دولت بهره‌برداری می‌شود

فریدن - فرماندار فریدن گفت: ۱۳۶ پروژه در شهرستان فریدن به مناسبت هفته دولت و گرامی‌داشت یاد شهیدان رجایی و باهنر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

عزیزاله عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت ۱۳۶ پروژه در سطح شهرستان فریدن با اعتباری نزدیک به ۱۹۰ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری رسید و ۱۳ پروژه نیز در هفته‌ی آینده کلنگ زنی خواهد شد.

فرماندار فریدن ضمن اشاره به پروژه طرح مسکن ملی در شهرستان اضافه کرد: یکی از پروژه‌های مهم در دولت سیزدهم طرح مسکن‌ملی بود که در این راستا ۴۵۰ قطعه زمین به واجدین شرایط واگذار شد و پیگیری‌های مستمری صورت گرفته که این طرح در دولت چهاردهم نیز ادامه داشته باشد.

عباسی افزود: در طول ۳ سال گذشته بیش از ۹۳۶ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی به فریدن اختصاص یافت که با این اعتبار توانستیم بخشی از مشکلات و پروژه‌های که چندین سال ناتمام مانده بودند را حل و تکمیل کنیم.

وی با اشاره به محبوبیت شهید رجایی و باهنر و شهدای خدمت گفت: شهید رجایی و باهنر و شهید رئیسی پیگیر رفع مشکلات مردم بودند و با این رفتار و اخلاق در قلب مردم جایگاه ویژه ای داشتند و الگویی برای همه خدمتگزاران بودند که همه ما باید تلاش کنیم در راه خدمت صادقانه از آن بزرگواران الگو بگیرم.

کد خبر 6208722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha