منابع خبری اعلام کردند؛

ناپدید شدن فرمانده یگان ۸۲۰۰ پس از عملیات اربعین حزب الله

ناپدید شدن فرمانده یگان ۸۲۰۰ پس از عملیات اربعین حزب الله

منابع خبری از ناپدید شدن فرمانده ارشد اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی به دنبال عملیات اربعین حزب الله لبنان خبر می دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر، منابع خبری از ناپدید شدن فرمانده ارشد اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی به دنبال عملیات اربعین مقاومت اسلامی لبنان در واکنش به جنایت ترور فواد شکر خبر می‌دهند.

شبکه المشهد گزارش داد: پس از اینکه حزب الله لبنان اعلام کرد که یکی از مهمترین یگانهای اطلاعاتی اسرائیل را در جریان عملیات اربعین هدف قرار داده است، سوالاتی درباره واقعیت کشته شدن یوسی سارییل فرمانده یگان ۸۲۰۰ مطرح شده است. این سوالات زمانی به شکل گسترده مطرح شد که رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند که فرمانده این یگان پس از حمله حزب الله ناپدید شده است.

این رسانه آورده است: منابع اطلاعاتی انگلیسی و اسرائیلی اعلام کرده اند که ارتباط با یوسی سارییل از زمان حمله صبح روز یکشنبه قطع شده است و این گواهی بر احتمال کشته شدن او به همراه افسران معاونش است. تاکنون منابع رسمی اسرائیلی کشته شدن فرمانده یگان ۸۲۰۰ را تأیید نکرده اند.

کد خبر 6208853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • امید IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
      11 0
      کل باند جنایتکار حرومزاده سرطانی صهیونیست باید نابود شوند.
    • Shojasalare ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
      3 0
      برادران من بیاد بیارید سخنان چند سال پیش رهبر معظم فرمودند که اسراییل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید .انشالله همینطور است. سران رژیم غاصب هم این رو فهمیدن ترس افتاده بجونشون انشاالله همین نبرد خونخواهی شهید هنیه آخرالزمان اسراییل باشه