۶ شهریور ۱۴۰۳، ۲۳:۲۶

مدیرکل راهداری آذربایجان غربی خبر داد؛

جابجایی بیش از ۹هزار زائر آذربایجان غربی از پایانه مرزی مهران

جابجایی بیش از ۹هزار زائر آذربایجان غربی از پایانه مرزی مهران

ارومیه- مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی از جابجایی بیش از ۹هزار زائر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان از پایانه مرزی مهران در اربعین سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ایرج دست نشان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اعلام این خبر افزود: از تاریخ ۱۶ مرداد تا ۴شهریور ۹ هزار و ۲۳۷ زائر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان از پایانه مرزی مهران جابجا شده اند.

وی با اشاره به اینکه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی تمامی تمهیدات لازم برای تأمین ناوگان حمل و نقل عمومی مورد نیاز زائرین استان را در مرز مهران فراهم کرده بود، اظهار کرد: ۹ هزار و ۲۳۷ زائر استان توسط ۳۰۶ دستگاه اتوبوس جابجا شدند و با برنامه ریزی که انجام شد امسال هیچ گونه مشکلی در جابجایی زائران استان به وجود نیامد.

دست نشان خاطر نشان کرد: همچنین در این بازه زمانی مقرر شد با توجه به کثرت ناوگان حمل و نقل عمومی آذربایجان غربی، درجهت رفاه حال زائرین سایر استان‌ها و جلوگیری از ازدحام جمعیت در مرز مهران به ویژه در زمان اوج بازگشت‌ها، ۵۰ دستگاه اتوبوس از آذربایجان غربی، زائران سایر استان‌ها را نیز جابجا کنند.

کد خبر 6209098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha