۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۱۴

مدیرکل کانون پرورش فکری چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

برگزاری دوره تخصصی فنون و مهارت‌های هنر قصه‌گویی در استان

برگزاری دوره تخصصی فنون و مهارت‌های هنر قصه‌گویی در استان

شهرکرد-مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری از برگزاری دوره تخصصی فنون و مهارت‌های هنر قصه‌گویی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، دوره آموزشی «فنون و مهارت‌های هنر قصه‌گویی» ویژه نوجوانان، مربیان، خانواده‌ها، معلمان، کتابداران، دانشجویان و عموم علاقه‌مندان به این حوزه توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در چهارمحال و بختیاری در حال برگزاری است.

در این دوره تخصصی که از تاریخ ۶ تا ۸ شهریورماه برگزار می‌شود از چهره‌های شاخص قصه‌گویی ملی و بین‌المللی دعوت شده تا تجربیات و مهارت‌های خود را در اختیار شرکت‌کنندگان قرار دهند.

روح‌الله واحد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به قرارگیری در آستانه برگزاری ۲۶ امین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، اظهار کرد: به همین جهت در نظر داشتیم برای افزایش مهارت مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری همچنین اعضای نوجوان این کانون یک دوره تخصصی برگزار کنیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری افزود: دو نفر از بهترین مربیان قصه‌‎گوی کشوری از استان خوزستان و بوشهر دعوت شدند تا ضمن حضور در این استان تجربیات خود در عرصه بین‌المللی و کشوری در زمینه قصه‌گویی به مربیان و نوجوانان ما انتقال دهند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از اهداف برگزاری این دوره انتقال ارکان و اهداف قصه‌گویی از طریق مربیان به سایر اعضا در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است، درواقع ما قصد داریم فرهنگ قصه‌گویی را با ابزار و روش‌های نوین در جامعه همچنین بین کودکان و نوجوانان ترویج دهیم.

کد خبر 6209343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha