۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۴۳

صادرات تخم مرغ خوراکی و نطفه‌دار به عراق

صادرات تخم مرغ خوراکی و نطفه‌دار به عراق

در ادامه صادرات و عرضه این محصول به کشور عراق را بررسی کردیم.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، در یکی دو سال گذشته مسئله صادرات تخم مرغ خوراکی و نطفه دار به عراق و سایر کشورهای همسایه بسیار چالش برانگیز شده و گفتوگوهای زیادی در مورد آن می‌شود. می‌توان گفت صادرات تخم نطفه دار و تخم مرغ خوراکی با در نظر گرفتن شرایط می‌تواند برای پرورش دهنده، صادر کننده و وارد کننده این محصول بسیار پر سود باشد. در این مقاله سعی بر آن شده که درباره صادرات و عرضه این محصول به کشور عراق بحث و بررسی کرده و اطلاعات بیشتری را در اختیار علاقه مندان به این حوزه قرار دهیم، پس تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

صادرات تخم مرغ به عراق

در بحث صادرات تخم مرغ تمامی مدارک لازمه از قبیل پروانه و گواهی دامپزشکی و گواهی مبدا و گواهی بهداشت و کارتن‌های ۵ لایه دو قلو ۳۶۰ عددی و تأمین روزانه یک ماشین ۱۰۰۰ کارتنی دو قلو و ماشین پلمپ برای صادرات یکی از چند نقش آفرینی شرکت آذر جوجه برای صادر کردن تخم مرغ بارور رأس و آرین و خوراکی و حتی گوشت و پای مرغ به صورت یخ زده و معمولی است. یکی از فعالیت‌های کلیدی در بحث اقتصادی و ایجاد بازار دلاری برای کشور را می‌توان صادرات تخم مرغ دانست که امروزه توسط شرکت‌ها و فارم های بزرگی همچون شرکت آذر جوجه توانسته رونق زیادی گرفته و در بین تاجران مطرح ایرانی و عراقی مورد برسی قرار بگیرد. شرکت آذر جوجه در تلاش است با تجربه و پیشینه درخشان خود سهم بیشتری از صادرات تخم مرغ خوراکی و تخم نطفه دار مرغ گوشتی نژاد رأس ۳۰۸ چهار منفی و نژاد آرین گوشتی و نژاد کاب گوشتی و تخم نطفه دار مرغ تخم گذار را به کشور عراق و دیگر کشورهای همسایه را داشته باشد تا نه تنها سهم بیشتری برای ایران عزیزمان در بازارهای صادراتی را به خود اختصاص دهد بلکه بتواند به رشد اقتصادی میهنمان نیز کمک بیشتری کند جهت خرید تخم نطفه دار با کارشناسان شرکت آذر جوجه در تماس باشید و یا به وبسایت رسمی شرکت مراجعه فرمائید.

۰۹۱۴۵۱۳۹۵۳۸

۰۹۱۴۵۱۳۹۵۳۹

۰۹۱۴۶۷۷۲۳۹۵

وبسایت رسمی شرکت آذر جوجه

https://azarjooje.net

کشور عراق یکی از کشورهای پر نقش در زمینه واردات محصولات مختلف از کشور ایران بشمار می‌آید که بین این محصولات مختلف تخم نطفه دار انواع نژادهای مرغ گوشتی و تخم گذار و تخم مرغ خوراکی نیز وجود دارد این کشور با توجه به مسیر نزدیک همیشه در بحث خرید کالاهای زمان دار، کشور ایران را ترجیح داده؛ به طور مثال نهایت زمان تولید و عرضه تخم مرغ خوراکی از کشور مبدا تا کشور مقصد می‌تواند بین سه تا شش روز باشد و ایران نزدیک ترین کشور برای رساندن این محصول به مقصد است. یکی دیگر از دلایل به صرفه بودن صادرات تخم مرغ نطفه دار و تخم مرغ خوراکی به عراق را می‌توان هزینه پایین و به صرفه برای تولید و ارسال این محصول به این کشور دانست، با توجه به قیمت تولید ریالی ایران و قیمت خرید دلاری کشور عراق محصولات ما با قیمت بسیار مناسب در کشور عراق عرضه می‌شوند و این یکی از اصلی ترین موارد در صادرات تخم مرغ به کشور عراق است.

صادرات تخم مرغ خوراکی و نطفه‌دار به عراق


صادرات تخم نطفه دار بوقلمون به عراق

عراق یکی از صدها بازار ارزشمند و پر سود برای صادرکنندگان و همانگونه که گفته شد بازار تخم مرغ به کشور تولید کنندگان این محصول در ایران است. صادرات تخم مرغ بوقلمون به کشور عراق نیز مانند دیگر نژادهای مرغ گوشتی و تخم گذار می‌تواند جز فرصت‌های بسیار پر سود و ارزشمند صادراتی به کشور عراق باشد که از دلایل این بازار داغ می‌توان به نیاز همیشگی و مداوم مواد غذای و پروتئینی در کشور عراق و زمینه تولید انبوه برای تولید کنندگان ایرانی دانست.

اما باید توجه داشت که موفق بودن در این گونه بازارها نیاز به رعایت استانداردهای تولیدی و کیفیتی با توجه به نیاز خریدار و مصرف کننده است، به طور مثال اگر تخم نطفه دار بوقلمون تولید می‌شود باید تولید کننده بداند که؛ عمدتاً خریداران این محصول را برای تولید جوجه و با هدف پرورش بوقلمون‌های گوشتی خریداری می‌کنند. پس در این شرایط باید به کیفیت گله، کیفیت جیره غذایی نسبت به هدف پرورش، ژنتیک گله مولد و البته میزان نطفه داری و خالصی نژاد توجه زیادی نمود تا محصول ارائه شده به مشتری بتواند در زمان تولید جوجه از راندمان بالایی برخوردار باشد تولید کننده بتواند محصول خود را به صورت مداوم ارائه دهد.

بررسی بازار کشور عراق برای صادرات تخم مرغ

کشور عراق با توجه به موقعیت جغرافیای و تحولات سالانه و افزایش جمعیت خود روزانه نیاز فراوانی به محصوالت کشاورزی، دامی و طیور و غذایی دارد تا بتواند نیازها ی جامعه خود را برطرف کند به همین دلیل این کشور توانسته میدان وسیعی برای صادرات محصولات متفاوت مانند تخم مرغ برای کشورهای از جمله کشور ایران ایجاد کند و افراد و شرکت‌های زیادی را برای برطرف کردن این نیازها به مشارکت فراخواند. شرکت آذر جوجه نیز مانند ده‌ها شرکت و تولید کننده دیگر در رفع این نیازها نقش مهمی را ایفا نموده و محصولاتی

همچون:

تخم مرغ خوراکی

تخم نطفه دار مرغ رأس گوشتی

تخم مرغ نطفه دار آرین گوشتی

تخم مرغ نطفه دار کاب گوشتی

تخم مرغ نطفه دار لوهمن تخم گذار

تخم مرغ نطفه دار لگهورن تخم گذار

تخم مرغ نطفه دار دورگه جهادی تخم گذار

تخم نطفه دار بوقلمون گوشتی و تخم گذار

را با رعایت تمام ی استانداردهای الزم با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و به روز تولید کرده و برا ی برطرف کردن نیاز کشورها ی همسایه نظیر کشور عراق صادر کند.

صادرات تخم نطفه دار مرغ رأس و آرین گوشتی به افغانستان

صادرات تخم مرغ خوراکی و نطفه‌دار به عراق

امروزه با توجه به افزایش نیاز کشورهای همسایه ایران مانند کشور افغانستان به تخم نطفه دار مرغ رأس گوشتی در نژادهای رأس و آرین و کاب گوشتی برای تولید جوجه یک روزه و تأمین نیاز گوشت مرغ در کشور شان، شرکت آذر جوجه صادرات تخم نطفه دار مرغ و تخم نطفه دار بوقلمون و تخم نطفه دار کبک را برای این کشورها به صورت قانونی و با گواهی دامپزشکی و با ماشین‌های تریلی یخچال دار به ارمغان آورده است.

سخن پایانی

همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان شرکت آذر جوجه در تماس باشید و برای بهره مندی از دستگاه‌های جوجه کشی هوشمند و اتوماتیک برای جوجه کشی کردن در کشورهای افغانستان و عراق و تاجیکستان و ترکمنستان و ازبکستان و قرقیزستان با ما همراه باشید تا بهترین پرورشگاه‌ها و مرغداری‌های گوشتی و اجداد مرغ و طیور را داشته باشید.

کد خبر 6209372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha