۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۰۰

با حضور معاون امنیتی و انتظامی استانداری؛

پروژه های هفته دولت در شهرستان ماهشهر به بهره برداری رسید

پروژه های هفته دولت در شهرستان ماهشهر به بهره برداری رسید

اهواز - با حضور معاون امنیتی و سیاسی استاندار خوزستان پروژه های شهرستان ماهشهر به ارزش تقریبی ۹۴۰ میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، ولی الله حیاتی ظهر امروز چهارشنبه در آئین بهره برداری از پروژه‌های ماهشهر به مناسبت هفته دولت، ضمن قدردانی از زحمات کلیه دست اندرکاران عرصه تمدن ساز اربعین و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی هفته‌ی دولت را تبریک گفت.

وی رمز پیروزی انقلاب اسلامی و ماندگاری آن در ۴۵ سال اخیر را در سه عامل خواند و گفت: اولین مؤلفه نقش امامین انقلاب در هدایت و رهبری به عنوان عمود خیمه انقلاب اسلامی که در بزنگاه‌های خطر همواره با روشنگری راه و مسیر انقلاب را هموار کرده‌اند، دومین عامل نقش مردم به عنوان خالقان و پدید آورندگان انقلاب که در تمام عرصه‌های سیاسی حضور اثرگذاری داشتند و آخرین مؤلفه شهدای انقلاب و امنیت و مدافع حرم که با اهدا و نثار خون خود درخت تنومند جمهوری اسلامی را بارور ساختند.

گفتنی است، ۱۰ پروژه شهرستان بندر ماهشهر به ارزش تقریبی ۹۴۰ میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت به بهره برداری رسید که از جمله آنها می‌توان به اجرای خط انتقال آب به طول ۲ کیلومتر، اجرای ۷ کیلومتر آزاد راه و پروژه‌های متعدد زیرسازی و آسفالت اشاره کرد.

کد خبر 6209392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha