۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۰۲

مدیرکل نوسازی مدارس اردبیل:

۱۷ پروژه مدرسه سازی در کوثر فعال است

۱۷ پروژه مدرسه سازی در کوثر فعال است

کوثر- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اردبیل گفت: ۱۷ پروژه مدرسه سازی در شهرستان کوثر فعال است که بخشی از آنها تا مهرماه آماده تحویل به آموزش و پرورش خواهند شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد محمدی خلفلو صبح چهارشنبه در مراسم افتتاح مدرسه سه کلاسه پروین اعتصامی در شهرستان کوثر اظهار کرد: امروز با حضور معاون مدیریت توسعه و منابع انسانی استاندار اردبیل و فرماندار شهرستان کوثر شاهد افتتاح مدرسه سه کلاسه دوره متوسطه اول پروین اعتصامی در کوثر هستیم.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه در زیربنایی به مساحت ۳۸۱ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان تکمیل و همزمان با هفته دولت به بهره برداری رسید.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل افزود: در شهرستان کوثر در مجموع ۱۷ پروژه مدرسه سازی فعال است که تعدادی از آنها تا شروع سال تحصیلی به سرانجام می‌رسد.

محمدی خلفلو به استانداردسازی سیستم گرمایشی در مدارس این شهرستان اشاره کرد و گفت: مشکل عمده در این شهرستان کمبود سرویس‌های بهداشتی مدارس بود که با احداث و مرمت ۱۵ چشمه سعی بر این است تا این مشکل رفع و رجوع شود.

وی با اشاره به سردسیر بودن منطقه و ضرورت تکمیل پروژه‌های ایزوگام و آسفالت ریزی محوطه مدارس در فصل کاری ادامه داد: سعی داریم تا شروع فصل سرما این پروژه‌ها به سرانجام رسیده و دانش آموزان با خیال راحت و در فضای مناسب به تحصیل خود ادامه داده و شاهد آموزش و پرورش شایسته نسل آینده باشیم.

کد خبر 6209426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha