۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۴۳

توسط کانون پرورش فکری؛

برگزیدگان مرحله دوم پویش ملی «خوانش کتاب» معرفی می‌شوند

برگزیدگان مرحله دوم پویش ملی «خوانش کتاب» معرفی می‌شوند

برگزیدگان مرحله دوم پویش ملی «خوانش کتاب» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار «آینده خواندنی است» معرفی می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، پویش ملی «خوانش کتاب» از پنجم آذر با رونمایی از پوستر با حضور وزیر وقت آموزش و پرورش، آغاز شد و آثار کودکان، نوجوانان و خانواده با محوریت معرفی کتاب در صفحه‌های مجازی استان‌ها انتشار یافت. اسفند سال ۱۴۰۲ مرحله اول برگزیدگان این پویش اعلام شد و سال ۱۴۰۳ ادامه پیدا کرد و در مرحله دوم برگزیدگان معرفی می‌شوند.

فروهر معدنی مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی کانون پرورش فکری با اعلام این‌خبر گفت: ۵۶۴ اثر برگزیده استانی در این پویش سراسری که با شعار «آینده خواندنی است» برای دبیرخانه توسعه و ترویج کتابخوانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارسال شد.

وی افزود: تهیه فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای از خوانش کتاب از سوی کودکان، تهیه پادکست، نماهنگ کتاب صوتی از سوی نوجوانان و خوانش کتاب از سوی اعضای خانواده برای دانش‌آموز، عکاسی از کتاب‌خانه‌های خانگی، از جمله برنامه‌هایی است که برای اجرای گسترده‌تر و فراگیر این پویش در سراسر کشور پیش‌بینی شده است.

مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی کانون پرورش فکری گفت: در بخش «۱۰۰ ثانیه با کتاب» دانش‌آموزان پایه اول تا ششم، بخشی دوست‌داشتنی از کتاب مورد علاقه خود را در قالب فیلمی که با موبایل ضبط کرده‌اند در پایان ۱۰۰ ثانیه‌ای، روخوانی و بلندخوانی و این فیلم را در صفحه شاد بارگذاری ‌کرده‌اند. به این طریق به معرفی کتاب مورد علاقه برای دیگر همسالان‌شان ‌پرداخته‌اند.

کد خبر 6209435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha