۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۰۵

فرمانده انتظامی استان سمنان:

انجام ۶ ماموریت پلیسی در استان سمنان/۳۶ اتباع بیگانه دستگیر شدند

انجام ۶ ماموریت پلیسی در استان سمنان/۳۶ اتباع بیگانه دستگیر شدند

سمنان_ فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام شش ماموریت ویژه پلیسی طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: ۳۶ اتباع بیگانه، هفت مواد فروش و دو سارق و یک قاچاقچی چوب و یک قاتل دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای ظهر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته شش مأموریت ویژه پلیسی در استان به انجام رسید، ابراز داشت: طرح امنیت اجتماعی محله محور در شاهرود با دستگیری ۳۶ اتباع بیگانه و هفت خرده فروش مواد مخدر اجرا شده است.

وی بابیان اینکه یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم چوب تاغ قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال از خودرو نیسان آبی توسط پاسگاه انتظامی قهاب رستاق دامغان کشف شد، افزود: راننده در حالی که می‌خواست محموله را به داخل شهرستان انتقال دهد، دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری قاتل فراری پس از یکسال و نیم زندگی مخفیانه در بخش ایوانکی گرمسار خبر داد و ابراز داشت: در پی وقوع درگیری بین دو جوان قاتل ۲۳ ساله متواری بود که طی عملیات غافلگیرانه دستگیر و به انجام قتل با عنوان اختلاف شخصی با مقتول اعتراف کرده است.

موقوفه‌ای از دستگیری سارق داخل خودرو در حوزه شهرستان سمنان خبر داد و تصریح کرد: این متهم در بازجویی فنی به انجام ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرده است.

وی با بیان اینکه سارق باتری خودرو در پوشش مأمور پلیس آگاهی واقع در شهرک غرب سمنان به دام افتاد، افزود: از متهم کارت شناسایی جعلی کشف و پرونده برای متخلف تشکیل شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه یک موتورسیکلت ۲۵۰ سی سی قاچاق به ارزش چهار میلیارد ریال در منزل مسکونی شهرستان شاهرود کشف شد، اضافه کرد: با توجه به اینکه موتور فاقد مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود توقیف و مالک به مراجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6209497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha