۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۳۹

استاندار گیلان تاکید کرد؛

لزوم توجه به ظرفیت‌های کمیته امداد در ایجاد اشتغال

لزوم توجه به ظرفیت‌های کمیته امداد در ایجاد اشتغال

لاهیجان- استاندار گیلان بر لزوم توجه به ظرفیت‌های کمیته امداد در ایجاد اشتغال استان تاکید کرد و گفت: کمیته امداد پناهگاهی برای محرومان است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح نمادین ۱۵۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه کمیته امداد نقش مهمی در رفع محرومیت کشور دارد، اظهار کرد: کمیته امداد بر گرفته از دید عمیق و الهی امام راحل (ره) بوده است همواره در کنار مردم و به ویژه محرومین بودند که این روند ادامه‌دار است.

وی با اشاره به وجود ۱۲۷ هزار مددجوی کمیته امداد در گیلان افزود: در چند وقت اخیر در راستای توانمندسازی مددجویان کمیته امداد اقدامات بسیار خوبی انجام شده است که می‌تواند افراد را به خود اشتغالی ترغیب کند.

استاندار گیلان با تأکید بر لزوم توجه به ظرفیت‌های کمیته امداد در ایجاد اشتغال در استان بیان کرد: حوزه اشتغال و خرید ابریشم کمیته امداد امام خمینی اقدامات خوبی را انجام داده و بسیاری را مددجویان کمیته امداد اقدام به کاشت کرم ابریشم کردند.

عباسی، کمیته امداد امام خمینی (ره) را مأمنی برای محرومان دانست و گفت: کمیته امداد درب آن به روی همگان باز است و این نهاد در طول ۴۵ سال گذشته در کنار آحاد مختلف جامعه بوده است

کد خبر 6209544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha