۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۵۴

طی ۵ ماه سال جاری؛

بیش از ۴ میلیون وسیله نقلیه به خراسان شمالی وارد شد

بیش از ۴ میلیون وسیله نقلیه به خراسان شمالی وارد شد

بجنورد_ معاون فنی و راه‌های روستایی خراسان شمالی گفت: بیش از ۴ میلیون وسیله نقلیه طی ۵ ماه سال جاری وارد خراسان شمالی شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱.۰۶ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

علی ربانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: آمار ورودی خودرو به خراسان شمالی طی ۵ ماه امسال ۴ میلیون و ۳۷۸ هزار و ۳۰۷ بوده که در مقایسه با سال قبل ۱.۰۶ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

وی در ادامه افزود: طی این مدت، خروج بیش از ۴ میلیون وسیله نقلیه از محورهای مواصلاتی خراسان شمالی به ثبت رسیده که حاکی از کاهش ۲.۸۹ درصدی است.

معاون فنی و راه‌های روستایی خراسان شمالی اظهار کرد: بیش از ۴۷ میلیون و ۹۱۰ هزار تردد توسط ۵۱ دستگاه تردد شمار در محورهای مواصلاتی استان ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل یک درصد کاهش داشته است.

ربانی تصریح کرد: بر اساس نسبت ترافیک به ظرفیت محور، بیشترین تردد در محور اسفراین - بجنورد (بجنورد) و بالعکس و کم تردد ترین محور در گراتی - صفی آباد و بالعکس به ثبت رسید.

وی گفت: همچنین محور میامی - گرمه (گرمه) و بالعکس دارای بیشترین سهم (درصد) تردد وسایل نقلیه سنگین و محور صفی آباد - گراتی، بجنورد - آشخانه (بیدک) دارای بیشترین سرعت متوسط تردد بوده است.

وی محور صفی آباد - گراتی و بالعکس و محور جاجرم - امیرآباد (جاجرم) را دارای بیشترین درصد تخلف سرعت غیرمجاز ذکر کرد و افزود: طی این بازه زمانی، در محور چمن بید - آشخانه (چمن بید)، چمن بید - جنگل گلستان (چشمه خان) و بالعکس بیشترین درصد تخلف فاصله غیرمجاز ثبت شده است.

به گفته ربانی در ۵ ماه امسال بیشترین محور پرتردد در شیروان - بجنورد و بالعکس با ثبت بیش از ۳ میلیون و ۱۵۹ هزار تردد ثبت شد.

کد خبر 6209598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha