۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۰۴

استاندار بوشهر:

۴۶۸ پروژه در دشتستان افتتاح می‌شود/ آغاز عملیات اجرایی ۱۲۳ طرح

۴۶۸ پروژه در دشتستان افتتاح می‌شود/ آغاز عملیات اجرایی ۱۲۳ طرح

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: ۵۹۱ پروژه با اعتبار بالغ بر ۳ هزار میلیارد تومان در دشتستان، افتتاح و کلنگ زنی می‌شود که ۴۶۸ مورد افتتاح و ۱۲۳ مورد نیز کلنگ زنی است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده صبح چهارشنبه در آئین افتتاح طرح‌های هفته دولت در دشتستان با اشاره به خدمات آیت الله شهید رئیسی، رئیس جمهور شهید اظهار داشت: خدمات دولت سیزدهم در تمام بخش‌ها، مشهود است و کارهای بزرگی در سه سال اخیر انجام شده است.

وی افزود: در دشتستان چند پروژه بزرگ در حال اجراست که بزرگراه شیراز به بوشهر با دستور رئیس جمهور شهید تصویب و اکنون در مرحله اجراست.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: سد دالکی در ابتدای دولت سیزدهم حدود ۲۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشت که‌اکنون بالغ بر ۵۵ درصد است.

محمدی زاده تصریح کرد: بیمارستان جایگزین ۱۷ شهریور، پیش از دولت سیزدهم با کندی پیش می‌رفت و اکنون بیش از ۵۰.۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی اضافه کرد: در هفته دولت امسال، ۵۹۱ پروژه با اعتبار بالغ بر ۳ هزار میلیارد تومان در دشتستان، افتتاح و کلنگ زنی می‌شود که ۴۶۸ پروژه افتتاح و ۱۲۳ پروژه نیز کلنگ زنی می‌شود.

محمدی زاده تصریح کرد: ۳ پروژه راهداری، پروژه ۹۶ واحدی مسکونی نهضت ملی مسکن، ۵.۵ کیلومتر از محور برازجان به اهرم، ۵ کیلومتر باند دوم محور آب‌پخش به میاندشت و طرح‌های بهداشتی و حوزه عمران روستایی از مهم‌ترین پروژه‌های افتتاحی شهرستان دشتستان است.

استاندار بوشهر گفت: اجرای ۲۹ مدرسه با ۱۰۶ کلاس درس، تکمیل شهرک صنعتی برازجان، فاز دوم مسیر وحدتیه به سعدآباد و پروژه‌های بهداشتی نیز از شاخص ترین پروژه‌هایی است که در دشتستان، کلنگ زنی می‌شود.

کد خبر 6209612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha