۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۱۵

جانشین فرمانده انتظامی گیلان:

۱۱۰۵ سارق در گیلان دستگیر شدند/ کشف ۱۴۳۴ سرقت

۱۱۰۵ سارق در گیلان دستگیر شدند/ کشف ۱۴۳۴ سرقت

رشت- جانشین فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی و دستگیری ۱۱۰۵ سارق در مرداد ماه سال جاری خبر داد و گفت: در این راستا ۱۴۳۴ فقره سرقت عادی کشف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین حسن پور پیشگیری و مقابله با سرقت را نیازمند عزم جدی و جمعی همه سازمان‌ها و نهادها و مسئولیت‌پذیری مردم با مراقبت از اموال و حذف زمینه‌های وقوع جرم عنوان کرد و اظهار کرد: با برنامه‌ریزی دقیق، احساس مسئولیت و همچنین تجزیه و تحلیل جرایم می‌توان ضریب امنیتی را بالا برد و فضا را برای مجرمان به خصوص سارقان ناامن کرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با انجام اقدامات پلیسی در عملیات‌های جداگانه در مدت مرداد ماه سال ۱۴۰۳ تعداد هزار و ۱۰۵ نفر سارق و ایادی در سطح استان گیلان دستگیر شد، افزود: بر اساس تحقیقات انجام شده سارقان به هزار و ۴۳۴ فقره انواع سرقت عادی اعتراف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان در ادامه بیان داشت: سارقان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سردار حسن پور در پایان عدم رعایت نکات حفاظتی را مهمترین عامل سو استفاده سارقان عنوان کرد و اذعان داشت: یکی از اصلی‌ترین و مهمترین اولویت‌های پلیس، برخورد با جرایم به خصوص سرقت و پیشگیری از وقوع آن است که این مهم با تلاش شبانه‌روزی کارکنان انتظامی به جد دنبال می‌شود.

کد خبر 6209629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha