۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۴۴

در مجموعه سعدآباد انجام شد؛

قدردانی عوامل پروژه «سی‌صد» از علی نصیریان

قدردانی عوامل پروژه «سی‌صد» از علی نصیریان

دست اندرکاران پروژه «سی‌صد» در پایان یکی از اجراهایشان، ضمن تجلیل از علی نصیریان از حضور این هنرمند پیشکسوت در این رویداد قدردانی کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، مراسم قدردانی از علی نصیریان جمعه ۲ شهریور و پس از پایانِ اجرای «سی‌صد» در حضور چهار هزار تماشاگر و با حضور عوامل این رویداد هنری برگزار شد. در این مراسم کیخسرو پورناظری هم حضور داشت و تندیس «سی‌صد» را به علی نصیریان تقدیم کرد.

رویداد هنری «سیصد» کاری از سهراب پورناظری، چندی است که اجراهایش را در کاخ سعدآباد از سرگرفته است. بازیگران بسیاری در «سیصد» حضور دارند که در میان آنها حضور علی نصیریان در نقش چنگیز مغول مورد توجه قرار گرفته است.

نصیریان به صورت ویدیو مپ در این نمایش بازی می‌کند و در چند بخش تصاویر او روی دیوار کاخ ملت، در نقش چنگیز مغول پخش می‌شود.

«سی‌صد» کاری از سهراب پورناظری با تهیه کنندگی تهمورس پورناظری و با داستانی به نام «گات» نوشته محمد رحمانیان به صحنه می رود.

نوید محمدزاده، بهرام رادان، بهرام افشاری، گوهر خیراندیش، دل نیا آرام، علی براتی، هدیه آزیدهاک و اهورا ابوالحسنی بازیگران پروژه‌ سی‌صد هستند.

اشکان کمانگری به عنوان خواننده و رضا گوران به عنوان مشاور گروه کارگردانی در این پروژه حضور دارند. تهمورس پورناظری کارگردان هنری، علی براتی کارگردان حرکات فرم، مرتضی نجفی کارگردان نور و محمد قدس مجری طرح این پروژه هستند.

پروژه «سی‌صد» سری نخستِ اجراهایش را از تیر ماه سال جاری آغاز کرد. فصل دوم این اجراها از دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ در فضای باز کاخ سعدآباد از سر گرفته شده و تمدید این اجراها همچنان ادامه دارد.

کد خبر 6209630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha