۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۰۷

مدیرکل شیلات اردبیل:

طرح پرورش ماهیان خاویاری در قفس با ظرفیت ۲۰ تن در گرمی افتتاح شد

طرح پرورش ماهیان خاویاری در قفس با ظرفیت ۲۰ تن در گرمی افتتاح شد

گرمی- مدیرکل شیلات استان اردبیل گفت: طرح پرورش ماهیان خاویاری در قفس با ظرفیت ۲۰ تن و سرمایه‌گذاری ۱۲ میلیارد تومان در گرمی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد اله بخش ظهر چهارشنبه در آئین افتتاح طرح پرورش ماهیان خاویاری در قفس در شهرستان گرمی اظهار کرد: طرح پرورش ماهی در قفس با ظرفیت ۲۰ تن و سرمایه گذاری حدود ۱۲ میلیارد تومان در سد مخزنی گیلارلو افتتاح شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرماندار و جمعی از مسؤولین استانی و شهرستانی در آئین افتتاح این طرح ادامه داد: این پروژه در ۹ قفس با میزان تولید ۲۰ تن گوشت ماهیان خاویاری و ایجاد اشتغال برای ۱۶ نفر، توسط بخش خصوصی اجرایی و به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل شیلات استان اردبیل با بیان اینکه خوشبختانه شیلات استان در سال جاری گام‌های موفقی در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برداشته است، گفت: به بهره‌برداری رسیدن این طرح‌ها و تداوم چرخه تولید در شیلات نشان از موفقیت فعالیت‌های شیلاتی دارد که این مهم نشان داد که حمایت از توسعه فعالیت‌های شیلاتی در هر شرایطی باعث رونق تولید و اشتغال‌زایی می‌شود.

اله‌بخش خاطرنشان کرد: امیدواریم با همت مردم و سرمایه گذاری بخش خصوصی در بحث پرورش ماهی در قفس گام‌های بلندی در استان برداشته شود.

کد خبر 6209661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha