۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۵۹

در مراسمی؛

رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدختر معرفی شد

رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدختر معرفی شد

خرم‌آباد - در مراسمی، رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدختر معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امروز چهارشنبه، با حضور نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، فرمانده سپاه شهرستان پلدختر و جمعی از مسئولان این شهرستان آئین تکریم و معارفه سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدختر روز چهارشنبه در فرمانداری برگزار شد.

در این مراسم اعظم روانشاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ضمن اشاره به برنامه سفرهای شهرستانی دور اول خود، اظهار داشت: با رویکرد حل مسئله اهالی فرهنگ و هنر، سفرهای شهرستانی در دور دوم ادامه خواهند داشت.

وی بر لزوم توجه ویژه به برنامه‌ریزی و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری در سطح شهرستان تأکید کرد و افزود: اجرا و گسترش برگزاری اقدامات فرهنگی و هنری و تحقق عملیاتی‌شدن منویات و تأکیدات مقام معظم رهبری از اولویت‌های اجرایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است که باید در سطح شهرستان‌ها پیاده‌سازی شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به ظرفیت‌های بالای شهرستان پلدختر، افزود: بدون شک در شهرستان‌های استان استعدادهای نهفته‌ای وجود دارد که می‌توان با کشف، شناسایی و هدایت آنها هنر این مرزوبوم را ماندگارتر کرد.

روانشاد با بیان اینکه طرح‌های شاخص فرهنگی هنری شهرستان‌های استان حمایت می‌شوند، افزود: با اجرای طرح قرارگاه شهید آوینی در استان امسال برنامه‌های خوبی در سطح شهرستان‌های استان اجرا شد.

وی با اشاره با بیان اینکه هر نوع هزینه‌کردی در امور فرهنگی نوعی سرمایه‌گذاری است، افزود: هنر و فرهنگ در دنیای امروز از اهمیت زیادی برخوردار است و لازم است اعتبارات مناسبی به این حوزه برای رفع مشکلات اهالی فرهنگ و هنر اختصاص پیدا کند.

بنابراین گزارش، در این مراسم با معرفی «غلامرضا محمودی» به‌عنوان سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پلدختر، از تلاش‌ها و خدمات «رضا نظری» رئیس سابق این اداره به دلیل پایان مأموریت، تجلیل و قدردانی شد.

کد خبر 6209667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
      0 0
      با سلام ‌ این انتصاب را به همه مردم شهرستان پلدختر مبارک