۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۱۱

در آستانه بازگشایی مدارس؛

پویش «همکلاسی مهربان» در اردبیل اجرا می شود

پویش «همکلاسی مهربان» در اردبیل اجرا می شود

اردبیل- مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: پویش«همکلاسی مهربان» با هدف کمک به دانش آموزان بی بضاعت در استان اردبیل اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، کلام‌الله صفری ظهر چهارشنبه در جلسه هماهنگی ستاد پشتیبانی بسیج دانش آموزی اظهار کرد: در آستانه بازگشایی مدارس و با هدف کمک به دانش آموزان بی‌بضاعت پویش همکلاسی مهربان در سطح استان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه آمار و اطلاعات دانش آموزان بی بضاعت در سطح مدارس احصا شده و در طول سال توسط انجمن اولیا و مربیان ادارات و نیز خود مدیران مدارس کمک رسانی می‌شوند، گفت: به منظور هماهنگی بیشتر و نیز جمع‌آوری کمک‌های مردمی لازم است در سطح استان جلساتی با نهادها و ادارات ذیربط از جمله استانداری، کمیته امداد، بهزیستی، شهرداری برگزار شود و به صورت متمرکز این طرح پیگیری شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت‌های رسانه برای جریان سازی این امر مهم، ادامه داد: طرح پویش همکلاسی مهربان همه ساله در آستانه بازگشایی مدارس با هدف اهدای لوازم التحریر و کیف مدرسه به دانش آموزان بی بضاعت با همکاری بسیج دانش آموزی و سایر ارگان‌ها انجام می‌شود.

صفری خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان و خیرین می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به حوزه‌های بسیج دانش‌آموزی در استان تحویل داده و در این طرح خداپسندانه مشارکت کنند.

کد خبر 6209677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha