۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۵۶

مسئول بسیج ادارات و کارمندان سپاه صاحب الزمان استان اصفهان:

فرهنگ شهادت در سطح جامعه نهادینه شود

فرهنگ شهادت در سطح جامعه نهادینه شود

اردستان-مسئول بسیج ادارات و کارمندان سپاه صاحب الزمان استان اصفهان گفت: رسالت و فلسفه اصلی کنگره شهدا به برگزاری یک جلسه نیست باید فرهنگ شهادت در سطح جامعه نهادینه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار احسان‌الله رضاپور ظهر چهارشنبه در مراسم یادواره شهدای کارمند شهرستان اردستان، اظهار داشت: بسیج ادارات و کمیته شهدای ادارات یکی از کمیته‌های کنگره شهدای استان اصفهان است با شعار تحقق سیره شهدا در حوزه حکمرانی فعالیت دارد در چهار محور حوزه تولیدات فاخر خدمت به نام شهید مباحث زیرساختی این فعالیت‌ها وجود دارد.

وی افزود: سازمان بسیج ادارات و کارمندان با ۳۰ حوزه و ۵۲۱ پایگاه در سطح استان در راستای خدمت‌رسانی و ارتقای سلامت اداری حفظ آمادگی رزم بسیجیان و کارکنان مشغول فعالیت است.

مسؤول بسیج ادارات و کارمندان سپاه صاحب الزمان استان اصفهان خاطرنشان کرد: تنها خانواده دارای ۷ شهید در استان اصفهان وجود دارد، سه خانواده ۶ شهید، ۵ خانواده پنج شهید و ۱۳ خانواده چهار شهید وجود دارد همچنین یک‌هزار و ۳۳۱ خانواده داریم که دو شهید تقدیم انقلاب کرده‌اند.

رضاپور بیان کرد: ۱۵ هزار شهید کارمند در سطح کشور وجود دارد و یک‌هزار و ۱۴۱ شهید کارمند در استان اصفهان است که آمار شهدای کارمند استان از شهدای برخی استان‌های دیگر بیشتر است.

وی ادامه داد: شهدا در میان انسان‌ها حاضر و ناظر هستند و نقش آفرینی می‌کنند هرکجا خلأ بوده و ما کم کاری کنیم آنان این خلأ را جبران کرده و در میدان حاضر می‌شوند.

مسؤول بسیج ادارات و کارمندان سپاه صاحب الزمان استان اصفهان گفت: شهدا به اعمال و رفتار ما ناظر هستند اما شیطان نمی‌گذارد که ما این را درک کنیم که شهدا زنده هستند و در سطح فعالیت‌های روزانه شهدا وجود دارند.

رضاپور اضافه کرد: پنج گام برای رسیدن به تمدن اسلامی تعریف شده که دولت اسلامی مرحله سوم است و ما در آن مانده‌ایم بعد از دولت جامعه اسلامی است تا زمانی که خود را به عنوان کارگزار اصلاح نکنیم جامعه اسلامی محقق نمی‌شود.

وی تاکید کرد: میزهای خدمت توسط بسیج ادارات پیگیری می‌شود که در سطح ادارات نیز برگزار می‌شود یکی از پایه‌های دولت اسلامی است و مسؤولان باید به مردم خدمت کنند چرا که مردم ولی نعمت هستند.

مسؤول بسیج ادارات و کارمندان سپاه صاحب الزمان استان اصفهان تصریح کرد: فلسفه وجودی مسؤولان مردم هستند اگر نباشند اداره، میز، پست و مقامی نخواهد بود بنابراین باید به مردم خدمت بی‌منت کرد و این لطف خداوند است که افراد برگزیده شده‌اند.

رضاپور ادامه داد: طبق فرموده رهبر انقلاب اگر یک‌سال دیگر شهید رئیسی بود حتماً خیلی از مشکلات اقتصادی حل می‌شد و رهبری بر خیلی از مسائل از جمله جهاد خدمت، امیدآفرینی و تبیین را مطرح می‌کنند.

وی تاکید کرد: در استان اصفهان چهار برابر قطر کره زمین شبکه گازرسانی وجود دارد این همه خدمات دولتی باید برای مردم تبیین شود، باید جوانان از مسائل و اقدامات دولتی آگاه شده و تمام خدمات را مطلع شوند.

مسؤول بسیج ادارات و کارمندان سپاه صاحب الزمان استان اصفهان یادآور شد: رهبری قبلاً بیان کرده بودند که ما در پیچ تاریخی قرار داریم و بار دیگر بیان کردند در نزدیک قله هستیم.

رضاپور گفت: در فضای مجازی دشمن، نوجوانان را به فساد می‌کشاند باید خاطره و وصایای شهدا را برای نوجوانان بیان کرد و برنامه‌ریزی کرد تا فرزندان با شهدا آشنا شوند.

وی بیان کرد: در کارها از شهدا باید مدد گرفت چرا که تمام زندگی خود را دادند ولی مغفول مانده شدند هرکجا در خدمت رسانی به مردم مشکلی پیدا شد به شهدا توسل کنید.

مسؤول بسیج ادارات و کارمندان سپاه اصفهان خاطرنشان کرد: رسالت و فلسفه اصلی کنگره شهدا به برگزاری یک جلسه نیست باید فرهنگ شهادت در سطح جامعه نهادینه شده و شعار تحقق سیره شهدا در حوزه حکمرانی نیز مورد توجه باشد.

کد خبر 6209697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha