۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۰۲

نماینده مردم در مجلس؛

عدم ثبات مدیریت شهری شیبان باعث تأخیر در اجرای پروژه‌ها شده است

عدم ثبات مدیریت شهری شیبان باعث تأخیر در اجرای پروژه‌ها شده است

اهواز - نماینده مردم اهواز، حمیدیه، کارون و باوی گفت: اگر پروژه‌های شهر شیبان که گله به حق مردم است در حوزه شهرداری و شورای شهر با تأخیر انجام می‌شود به دلیل عدم ثبات مدیریت در شهرداری است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی یوسفی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در آئین افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های شهرداری شیبان که با حضور سید محسن موسوی زاده و محمد امیر دیگر نمایندگان اهواز، باوی، حمیدیه و کارون، امام جمعه و مسؤلان شهری برگزار شد، عنوان کرد: اگر پروژه‌های شهر شیبان که گله به حق مردم است در حوزه شهرداری و شورای شهر با تأخیر انجام می‌شود به دلیل عدم ثبات مدیریت در شهرداری است.

وی گفت: اگر کاری انجام می‌شود با هماهنگی و همدلی تمامی مسئولین است؛ وظیفه نماینده کار اجرایی نیست بلکه قانون گذاری و استفاده از اعتبارات و ظرفیت‌های ملی است.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی افزود: اکنون به لطف خدا فقط در شهرستان باوی بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری از جمله روشنایی جاده اهواز به ملاثانی، روکش آسفالت آن و نیز آسفالت جاده‌های روستایی انجام شد.

مجتبی یوسفی ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده، مطالبه به حق مردم که بیش از حدود ۹ سال پرداخت نمی‌شد از جمله حق آلایندگی که به میزان کم تخصیص داده می‌شد به جای یک درصد از حق آلایندگی ۱۴/۵ درصدی، یک درصد از صادرات محصولات نفتی و گازی را وصول کردیم که مبلغی حدود ۱۴ همت برای ۸۰ شهر و بیش از چهار هزار روستای استان خوزستان بوده است.

گفتنی است، پروژه‌های عمرانی شهرداری شیبان با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان است.

کد خبر 6209714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha