۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۱۳

نماینده ولی فقیه در مازندران:

زیرساخت‌های صادرات در مازندران ضعیف است

زیرساخت‌های صادرات در مازندران ضعیف است

ساری - نماینده ولی فقیه در مازندران زیرساخت های صادراتی استان را ضعیف و نامناسب دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ظهر چهارشنبه در دیدار استاندار مازندران، معاونین و مدیران ستادی، ضمن تسلیت ایام رحلت پیامبر اکرم و امام مجتبی (ع) و امام رضا (ع) و گرامیداشت هفته دولت و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: از حضور ده‌ها میلیونی عشاق در اربعین که چهار میلیون از آن‌ها هم‌وطنان ما بودند و برنامه‌ریزی‌های بهتر نسبت به سال‌های گذشته تشکر داریم.

وی افزود: در هفته دولت امسال از سه دولت یاد می‌کنیم؛ دولت اول دولت خدمتگزار شهید رجایی که واقعاً اسوه اخلاص، مردم‌دوستی و زندگی ساده به دور از اشرافیت، تکبر و خودبزرگ‌بینی بودند، در حالی که آن دولت با چند فتنه لیبرال‌ها و بنی صدر، فتنه منافقین که رسماً جنگ مسلح را به راه انداختند و فتنه جنگ تحمیلی بعثی‌ها مواجه شدند اما انسانیت خود را نشان دادند.

آیت الله محمدی لائینی ادامه داد: دولت دیگر دولت شهید آیت الله رئیسی و شهدای خدمت بود که در عمر مدیریتی کوتاه سه ساله خود از خودشان نام و یادگار خیر بر زبان‌ها جاری کردند و دوست و دشمن فهمیدند ایشان یک انسان بود، از کوه‌ها و خانه‌های محقر نقاط کشور دیدن کرد.

این مسئول بیان کرد: زیرساخت صادرات محصولات کشاورزی هنوز بسیار ضعیف است و درآمدزایی استان باوجود موقعیت علمی، جغرافیایی، دریا، استعدادها و … هنوز خوب نیست، البته رشد از صفر به ۳ الی ۴ درصد رسیده است اما در حوزه صنعت، صنایع تبدیلی، محیط زیست، گردشگری، پسماند و غیره مشکلات زیاد داریم که نیاز به همت همت‌داران است.

وی شناخت ظرفیت‌ها و امکانات را شرط اول مدیریت دانست و بیان کرد: تعطیلی دو روزه در هفته زیاد است و نیازی نیست، می‌توان با توجه و تقویت حوزه معنویت ارتباط با خدا و قرآن در راستای خدمت‌رسانی موفق‌تر بود.

کد خبر 6209723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha