۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۵۰

فرماندار اردستان:

منش شهید رجایی و باهنر تبیین شود

منش شهید رجایی و باهنر تبیین شود

اردستان-فرماندار اردستان گفت: هفته دولت اسلامی باید گرامی داشته و منش شهید رجایی و باهنر تبیین شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدهادی احمدی‌طبا ظهر چهارشنبه در مراسم یادواره شهدای کارمند شهرستان، اظهار داشت: یکی از دلایل هفته دولت شهادت شهیدان رجایی و باهنر بوده اما اصل این است که هفته دولت اسلامی گرامی داشته و منش شهید رجایی و باهنر تبیین شود.

وی افرود: رهبر انقلاب راه برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی مطرح کردند، در یک بازه زمانی در دهه ۸۰ رهبر انقلاب فرمودند وارد دولت اسلامی شدیم اما تا دولت، اسلامی نشود کشور و جامعه نیز اسلامی نخواهد شد.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: حکومت اسلامی با حکومت طاغوت در اصل حاکمان و خدمت گزاران آن متفاوت است، حکومت اسلامی باید حکومت خدمت رسانی به مردم باشد، مسؤولان نوکر مردم بوده و در عمل صداقت داشته باشند.

احمدی‌طبا تصریح کرد: در جلسه هیأت دولت چهارم با رهبر انقلاب، رهبری شهید رئیسی را با امیرکبیر مقایسه کردند که هر دو نیز حدود سه سال خدمت کردند در حوزه علمی و اعتقادی امیرکبیر اقدامات خوبی داشت.

وی گفت: در حوزه نظامی مدارسی بسیار قابل توجه توسط امیرکبیر ساخته شده و وی ایده ضد غربی بودن داشت.

فرماندار اردستان با بیان اینکه انتخابات سالم با امنیت کامل و مشارکت حداکثری رتبه دوم استان برگزار شد، ادامه داد: گلزار شهدای زواره یادگاری از دولت شهید رئیسی است مصوبه شورای اداری استاندار در شهرستان است که با عنایت استانداری و معاونت عمرانی عملیات ساماندهی آن آغاز شده و امید می‌رود در هفته دفاع مقدس افتتاح شود.

احمدی‌طبا خاطرنشان کرد: جابجایی مدیران در شهرستان فعلاً نداریم، بنابر ابلاغ وزیر به آموزش و پرورش شهرستان ابلاغ می‌شود که تمام جابجایی مدیران مدارس لغو و هر جابجایی در اواسط آبان ماه انجام خواهد شد.

کد خبر 6209724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha