۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۰۱

در هفته دولت؛

۳ پروژه شهرداری بهارستان افتتاح و آغاز عملیات اجرایی شد

۳ پروژه شهرداری بهارستان افتتاح و آغاز عملیات اجرایی شد

بوشهر- شهردار بهارستان گفت: سه پروژه شهرداری بهارستان با اعتباری بالغ بر ۳۷۰ میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت افتتاح و عملیات اجرایی آنها شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین یاراحمدی ظهر چهارشنبه در حاشیه افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی شهرداری بهارستان که با حضور مسئولان شهرستان جم برگزار شد، اظهار داشت: عملیات اجرایی خیابان ایران و احداث خانه کشتی امروز آغاز شد و میدان عبدالله کامران شهر بهارستان نیز به بهره برداری رسید.

شهردار بهارستان افزود: خیابان ایران به طول ۲ هزار و ۲۰۰ متر و با اعتبار اولیه بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال عملیات اجرایی آن آغاز شده که با توجه به اهمیت آن و واقع شدن در بین چندین محله بزرگ شهر بهارستان به توسعه و آبادانی این شهر نوپا کمک شایانی می‌کند.

وی تصریح کرد: عرض این خیابان ۱۸ متر است و از حسینیه علی اصغر (ع) که در مرکز شهر وجود دارد به سمت اتوبان جم – فیروزآباد ادامه می‌یابد که برای ساماندهی ورودی شهر و تردد راحت تر شهروندان نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

۳ پروژه شهرداری بهارستان افتتاح و آغاز عملیات اجرایی شد

یاراحمدی از آغاز عملیات اجرایی احداث خانه کشتی شهر بهارستان خبر داد و بیان کرد: شهرستان جم فاقد خانه کشتی است که با همکاری شهرداری بهارستان و اداره ورزش و جوانان عملیات اجرایی خانه کشتی برای ورزشکاران این رشته آغاز شده است.

عضو شورای اداری شهرستان جم با تاکید بر اینکه شهر بهارستان دارای جوانان ورزشکار مدال آور است خاطرنشان کرد: استعدادهای فراوانی به خصوص در بین نوجوانان و جوانان در رشته کشتی وجود دارد و امیدواریم با تکمیل این پروژه؛ کشتی گیران بدون دغدغه به رقابت و ورزش بپردازند.

وی ادامه داد: خانه کشتی شهر بهارستان به مساحت ۸۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال به سرانجام می‌رسد و تقدیم ورزشکاران و کشتی گیران بهارستانی می‌شود.

شهردار بهارستان از افتتاح میدان بزرگ عبدالله کامران شهر بهارستان خبر داد و گفت: این میدان بزرگترین میدان شهر بهارستان به مساحت پنج هزار مترمربع است که در کاهش خطرات رانندگی و تسهیل در تردد شهروندان از اهمیت بالایی بر خودار است و به مبلمان شهری نیز کمک شایانی می‌کند.

یاراحمدی تاکید کرد: این میدان؛ خیابان نخلستان که محلات شهید آهنجان، ابراهیم آباد و چاهگچی را به هم متصل می‌کند و همچنین خیابان‌های ساحلی محله مرکزی را به علی صالحی متصل می‌کند و اجرای آن برای شهر بهارستان حیاتی بود و با نگاه مثبت اعضای محترم شورای اسلامی شهر این پروژه تکمیل و تقدیم مردمان خوب بهارستان شد.

وی با بیان اینکه اعتبار این پروژه بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال بود بیان کرد: برای احداث این میدان نیازمند احداث پل بود که سقف آنها ۶۰۰ مترمربع است و زمان اجرا و تکمیل آن به ۲ سال رسید و با همراهی و صبر شهروندان افتتاح شد.

کد خبر 6209751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha