۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۴۹

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان:

انتقام شهادت شهید هنیه گرفته خواهد شد

انتقام شهادت شهید هنیه گرفته خواهد شد

اردستان-فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان گفت: برای انتقام شهادت شهید اسماعیل هنیه عملیات انتقامی دیگری اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار روح‌اله صنعتکار ظهر چهارشنبه در مراسم یادواره شهدای کارمند شهرستان اردستان اظهار کرد: هفته دولت یادآور رشادت کارمندان دولت شهیدان رجایی و باهنر و شهدای خدمت است، طبق بیانات رهبر انقلاب چهارسال زود می‌گذرد عمر دولت‌ها زود گذشته و آنچه می‌ماند خدمات است که باید با اخلاص انجام شود.

وی افزود: اردستان جزو یکی از شهرهایی است که بیشترین گزارش‌ها را در کل استان دارد یادواره‌های خانگی، محلی شهری و شهرستانی بسیاری برگزار شده و جزو سه شهرستان برتر استان هستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان خاطرنشان کرد: در منطقه‌ای قرار داریم که با دخالت آمریکا و رژیم صهیونیستی روزگار خوبی ندارد اما عملیات وعده صادق به خوبی اجرا شد و در معادلات منطقه اثرگذار شد.

صنعتکار خاطرنشان کرد: برای انتقام شهادت شهید هنیه عملیات انتقامی دیگری اجرا خواهد شد و جمهوری اسلامی ایران در حال طراحی یک عملیات ویژه برای ضربه زدن به دشمنان در منطقه است.

وی ادامه داد: آفت بزرگ کشور برای مسئولان تجمل گرایی است اگر مسئولین تجمل گرا شوند این به مردم نیز می رسند و مردم نیز یاد می‌گیرند که باید مشی شهیدان رجایی، باهنر و رئیسی باید مورد توجه قرار گیرد و در ساده زیستی مسئولان از این شهدا الگو گیرند.

کد خبر 6209755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha